کد خبر: ۲۱۹۸۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
هاشم بيگ زاده که فصل موفقي را در سالي که گذشت پشت سر گذاشت، بعد از پيوستن به اردوي تيم ملي توانست در يکي از ديدارهاي تدارکاتي گلزني کند و آمادگي اش را نشان دهد.
بيگ زاده درباره اردوي تيم ملي مي گويد: «اردوي خوب و پرفشاري را پشت سر مي گذاريم. اينجا فقط تمرين مي کنيم و مساله ديگري برايمان ارجحيت ندارد. شرايط اردو هم بسيار ايده آل است و من فکر مي کنم اين اردو مي تواند به آمادگي تيم کمک شاياني کند.»

وي ادامه مي دهد:«ما قطعا بايد از زمان باقيمانده تا جام جهاني نهايت استفاده را ببريم. اگر مي خواهيم موفق شويم بايد همه تلاش کنند و مسئولان کي روش نهايت همکاري را داشته باشند تا او بتواند برنامه هايش را عملي کند. درست است خيلي ها فکر مي کنندايران شانسي براي صعود از گروه خودش را ندارد اما من مخالف اين موضوع هستم و اعتقاد دارم هر تيمي که در جام جهاني حضور دارد براي صعود از گروهش شانس دارد زيرا اگر غير از اين بود نمي توانست به جام جهاني صعود کند، اگرچه کار سختي داريم اما با وجود بازيکنان خوب و باانگيزه اي که داريم و همچنين حضور کي روش که بسيار باتجربه است مي توانيم با کمي خوش شانسي صعود کنيم. البته اين مساله نيازمند برنامه ريزي دقيق و حساب شده است که برمي گردد به نگاه مسئولان به تيم ملي.»

بيگ زاده درباره گلزني اش در ترکيب تيم ملي عنوان مي کند: «اين گل حاصل تلاش همه بازيکنان بود و من فقط ضربه آخر را زدم. بازي هاي دوستانه فقط براي آماده سازي و هماهنگي تيم است و فکر مي کنم گلزني من مساله چندان مهمي نيست. مهم اين است که در جام جهاني بتوانيم با کسب نتايج خوب مردم ايران را که لايق بهترين ها هستند، شاد کنيم.»

او درباره شرايط استقلال عنوان مي کند: «فکر مي کنم الان زمان مناسبي براي صحبت کردن درباره شرايط استقلال نيست. سر فرصت مناسب مي شود دقيق تر درباره فصلي که گذشت صحبت کنيم؛ فقط اين را مي گويم که ليگ ما ليگ بسيار خوبي بود و رقابت تيم هابراي قهرماني تا هفته پاياني نشانگر اين مساله است.»
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها