کد خبر: ۲۱۹۸۵۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
فصلي که گذشت براي محمد نوري پرفراز و نشيب بود. او بازي هاي خوبي به نمايش گذاشت اما در کل شايد اين فصل، فصل خيلي خوبي براي نوري نبود. اگرچه او در بعضي بازي هاي پرسپوليس نيمکت نشين بود ولي به خاطر علاقه کي روش به او در اکثر اردوهاي تيم ملي حاضر بود، هرچند که در اردوي آفريقا غايب است. با اين حال نوري همچنان به حضور در برزيل اميدوار است.
محمد نوري مي‌گويد: «اول از هرچيز خوشحالم که توانستيم در انتهاي فصل با تمام کاستي ها و مشکلات مالي که وجود داشت به مقام دوم برسيم و سهميه آسيايي کسب کنيم. اگرچه اعتقاد دارم شايد اگر مشکلات مالي نبود، مي توانستيم با قهرماني ليگ را به پايان برسانيم.»

وي ادامه مي دهد: «من به عنوان يکي از بازيکنان قديمي پرسپوليس هميشه سعي کرده ام با تمام وجود براي پرسپوليس بازي کنم و اين يک حس قلبي براي من است. من پاداشم را با تلاش مضاعف براي پرسپوليس و خوشحالي هواداران مي گيرم. شايد در برخي بازي ها با نظر علي دايي نيمکت نشين بودم اما مهمتر از اين موفقيت پرسپوليس بود که تا حدودي به آن رسيديم.»

نوري درباره عدم حضورش در اردوي آفريقا و علاقه کي روش به او عنوان مي کند: «من تحت هر شرايطي خود را سرباز تيم ملي مي دانم و براي موفقيت تيم کشورم دعا مي کنم. اين وظيفه من است. باعث افتخارم است که مربي بزرگي مثل کي روش سبک فوتبالم را قبول دارد اما اين مساله دليل نمي شود که من هميشه در تيم ملي باشم. زيرا کي روش تصميم نهايي را مي گيرد و حتما صلاح دانسته من در اردوي آفريقا نباشم. اميدوارم تيم ملي در بازي هاي باقيمانده تا جام جهاني بهترين کار را انجام دهد و من نيز اين شانس را داشته باشم که باتيم ملي به برزيل بروم. اگر هم اين اتفاق نيفتد براي موفقيت تيم ملي و شخص کي روش انرژي مثبت مي فرستم.»

او تاکيد مي کند: «اميدوارم مسئولان از تيم ملي حمايت کنند و شرايط را براي تيم ملي مهيا کنند تا به بهترين نحو ممکن به جام جهاني برويم. از مردم هم مي خواهم براي موفقيت تيم ملي دعا کنند.»

هافبک پرسپوليس درباره آينده اش نيز اينطور صحبت مي کند: «براي فصل اينده هنوز برنامه اي ندارم و فعلا استراحت مي کنم. نياز دارم از نظر روحي و جسمي ريکاوري شوم. در کل اميدوارم پرسپوليس سال بعد فصل خوبي را پشت سر بگذارد و صاحبان واقعي اش که هواداران هستند را خوشحال کند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها