کد خبر: ۲۱۹۸۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سخنگوي باشگاه پرسپوليس گفت: بر اساس بودجه مان براي فصل جديد بازيکن جذب خواهيم کرد.
حميد استيلي قبل از جلسه امروز هيأت مديره در باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما باز هم معتقديم افرادي که در هيأت مديره هستند با توجه به زماني که داريم قطعا مي‌توانند تأثير زيادي در باشگاه داشته باشند. باور کنيد اين افراد گذشت و فداکاري کردند و به اين هيأت مديره آمدند و حتي نفرات گذشته نيز که در اين باشگاه زحمت کشيدند بسيار پرتلاش بودند. ما بيشتر برنامه‌هايمان روي کارهاي اقتصادي و فرهنگي ورزشي است.

به نقل از فارس، وي افزود: مهندس رحيمي يکي از مديران کار بلد و قديمي است و ايشان بايد مصوبات هيأت مديره را به عنوان مديرعامل اجرا کند. ما همه بايد کمک کنيم تا به يک هدف يعني موفقيت برسيم. هيأت مديره بر روي همدلي و همکاري تأکيد زيادي دارد شايد اين همکاري امسال براي پرسپوليس خوب باشد و شايد بدهي‌هاي گذشته را نيز بتوانيم پرداخت کنيم.

وي در خصوص روشن شدن کادر فني پرسپوليس با توجه به قرارداد 3 ساله دايي گفت: قطعا ما پس از جلسه صبح سريعا جلسه دوم را برگزار کرديم تا زمان را از دست ندهيم. ما در اين جلسه بايد در مورد طلب و بدهي بازيکنان که زحمت کشيده‌اند، کادر فني که جا دارد به آنها خسته نباشيد بگويم تقدير و تشکر کنم. ما در طول فصل گذشته سهميه آسيا را گرفتيم.

وي افزود: پس از صحبت‌هايي که در مورد کادر فني انجام مي‌دهيم تا اين مسائل حل شود سعي مي‌کنيم خواسته‌هاي آنها را اجرايي کنيم تا در ليگ، جام حذفي آسيا در فصل آينده بتوانيم به هدف‌هايمان برسيم.

استيلي ادامه داد: شايد بعد از جلسه خبرهايي شود اما الان نمي‌توانم قول بدهم. ما امروز در مورد تيم، باشگاه و شناخت از يکديگر جلسه خواهيم داشت و سعي مي‌کنيم از ساختار باشگاه شناخت پيدا کنيم. ما بايد در مورد درآمدها و هزينه‌ها بيشتر بحث کنيم تا در برابر بودجه‌اي که داريم برنامه‌ريزي کنيم و به مشکل نخوريم. بودجه را قطعا ما برآورد خواهيم کرد تا ببينيم چطور مي‌توانيم بازيکن بگيريم.

استيلي در پايان خاطر نشان کرد: هدف ما اين است که پرسپوليس موفق شود و به همين دليل ما سعي کرديم جلسه فوري را تشکيل دهيم تا پرسپوليس به جايگاه اصلي‌اش برگردد. هواداران باي کنار ما باشند. احساس تنهايي نکنيم تا يک ساختار خوب داشته باشيم. امروز فقط در خدمت هيأت مديره هستيم و انشاء‌الله بعد در خدمت دايي خواهيم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها