کد خبر: ۲۱۹۶۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
به گفته مدیر برنامه های این بازیکن، نیلسون از تیم های ایرانی پیشنهاد دارد و اگر بلاتکلیفی پرسپولیس طولانی تر شود شاید این دروازه بان 38 ساله به تیم دیگری بپیوندد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز، نیلسون کوریا جونیور مدتی در پرتغال به سر برده و به تازگی راهی برزیل شده تا در کنار خانواده اش باشد اما هیچ کس از آینده دروازه بان فیکس قرمزها طی دو فصل گذشته خبری ندارد.

 

نیلسون قبل از ترک ایران گفته بود اولویت او برای فصل آینده حضور در پرسپولیس است اما هنوز تکلیف باشگاه و کادر فنی پرسپولیس روشن نشده و بالطبع نیلسون نمی داند برای ماندن یا رفتن باید با چه کسی مذاکره کند.

 

البته نکته جالب اینجاست که به گفته مدیر برنامه های این بازیکن، نیلسون از تیم های ایرانی پیشنهاد دارد و اگر بلاتکلیفی پرسپولیس طولانی تر شود شاید این دروازه بان 38 ساله به تیم دیگری بپیوندد.

 

نیلسون به خاطر مشکلات خانه و ماشینی که تحت اختیارش بوده هم ناراحت است، اما جدا از تمام اینها بحث قرارداد او مطرح می شود.

 

این دروازه بان برزیلی فصل گذشته با 241 هزار دلار قراردادش را تمدید کرد که نیمی از این پول را نگرفته است اما امسال مجموع قراردادهای بازیکنان پرسپولیس پائین خواهد آمد و نیلسون که بازیکنی حدودا 720 میلیونی به حساب می آید و در میانه لیست قیمت بازیکنان پرسپولیس قراردارد برای فصل آینده حداقل همین قیمت را طلب خواهد کرد.

 

در نقطه مقابل اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد هزینه ها را پائین تر بیاورد مجبور است از این قم هم پائین تر بیاید که باید دید نیلسون حاضر می شود کوتاه بیاید یا به پیشنهادهای داخلی دیگرش فکر خواهد کرد.

 

البته با توجه به قیمت دروازه بان های تاپ داخلی شاید اگر پرسپولیس باز هم به این دروازه بان مبلغ سال قبلش را پیشنهاد بدهد همکاری طرفین منطقی به نظر برسد به شرطی که او در ازای نشستن پای میز مذاکره تسویه حساب فصل اخیرش را طلب نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها