کد خبر: ۲۱۹۴۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه پرسپوليس گفت: چندان به خصوصي‌سازي باشگاه پرسپوليس اميدوار نيستم.

 

بهروز منتقمي در مورد آخرين وضعيت فروش سهام باشگاه پرسپوليس گفت: اينگونه مسائل حول و حوش اختيارات وزارت ورزش است و به ما ارتباط ندارد. آقاي خادم نماينده وزارت ورزش و جوانان در اين موضوع هستند و همه ما بايد منتظر تصميمات ايشان باشيم.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: اين روزها صحبت‌هاي مختلفي در مورد مبالغ پيشنهادي براي خريد باشگاه پرسپوليس مطرح مي‌شود. قاعدتاً هر خريداري مبلغي پيشنهاد مي‌دهد و وزارت ورزش هم مبلغ خودش را دارد اما واقعيت اين است که هيچ اطلاعي در مورد مبالغ پيشنهادي نداريم.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس درباره اينکه چه زماني با بازيکنان و اعضاي کادر فني اين تيم براي تمديد قرارداد صحبت مي‌شود، اظهار داشت: ابتدا بايد تکليف باشگاه توسط وزارت ورزش و جوانان مشخص شود بعد در اين موارد حرف بزنيم. البته تعداد زيادي از بازيکنان با تيم قرارداد دارند، همچنين علي دايي و محمد پنجعلي هم به عنوان سرمربي و سرپرست تيم پرسپوليس همچنان با ما قرارداد دارند.

منتقمي در مورد عدم امضاي قرارداد جديد با کارمندان باشگاه پرسپوليس و اينکه گفته مي‌شود اين مسئله با درخواست وزارت ورزش و جوانان بوده،‌ تصريح کرد: سال گذشته هم بعد از 5 ماه با کارمندان باشگاه قرارداد جديد امضا کرديم. به زودي همه چيز به روال عادي خود باز مي‌گردد و قرارداد کارمندان باشگاه آماده امضا مي‌شود.

وي ضمن بيان اين مسئله که در جريان ابطال حکم سرپرستي علي پروين قرار ندارد، در پاسخ به اين سوال که چقدر به خصوصي شدن باشگاه پرسپوليس خوش بين است، گفت: مسلما‌ً وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را در اين زمينه انجام مي‌دهد اما من زياد به خصوصي شدن باشگاه پرسپوليس خوشبين نيستم.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در خصوص بدهي سنگين محمد رويانيان در اين باشگاه به تسنيم گفت: تيم بازرسي وزارت ورزش به باشگاه پرسپوليس آمد و پس از مدتي با گزارشي کامل باشگاه را ترک کرد، و هرگونه اظهار نظر شخصي در اين مورد انحرافي است.

منتقمي در پاسخ به اين سوال که آيا از هزينه‌هاي رويانيان در اين باشگاه مطلع بوده، گفت: بعد از حضور من در باشگاه پرسپوليس مسئوليت‌ها تقسيم شد؛ رويانيان مسئوليت کارهاي اقتصادي و تيم بزرگسالان را بر عهده داشت و من هم در بقيه موارد مسئوليت داشتم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها