کد خبر: ۲۱۹۳۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اراک از برخورد زنجیره‌ای 11 خودرو در محور اراک ـ توره در روز گذشته خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اراک، عبدالله اسماعیلی اظهار کرد: به دنبال تماس مرکز پلیس 110 با سامانه 125 آتش‌نشانی مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور اراک ـ توره دور برگردان خانه‌میران، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اراک ساعت 16:20 روز گذشته بی‌درنگ زنگ ایستگاه‌های 200 و 500 و سنجان را به صدا درآورد و آتش‌نشانان به سمت محل حادثه حرکت کردند.

وی تصریح کرد: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد 11 دستگاه خودروی کامیون و سواری به دلیل نامعلوم با یکدیگر برخورد کرده و 10 نفر از سرنشینان آنها مجروح شده بودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اراک افزود: یک کامیون حمل گاز مایع نیز به شدت آسیب دیده بود و احتمال خطر نشت گاز را در پی داشت که آتش‌نشانان بلافاصله اقدام لازم به منظور خنک‌سازی و انتقال خودرو به محل مناسب را به عمل آوردند و همزمان دیگر آتش‌نشانان به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده رانندگان خودروهای عبوری را به مسیر دیگر هدایت کردند و گروه دوم نیز با استفاده از تجهیزات ویژه امداد و نجات با حضور دیگر عوامل امدادی اقدام به امدادرسانی و ایمن سازی محل کردند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه و عادی شدن رفت و آمد خودروها، در ساعت 18:43 به ماموریت خود پایان دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها