کد خبر: ۲۱۹۳۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
امیررضا خادم پس از جلسه امروزش با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره این جلسه گفت: مسائلی که در چند روز اخیر درباره استقلال و مسائل مالی این باشگاه مطرح شده بود، در این جلسه بررسی کردیم و صحبت‌های مد نظر دو طرف مطرح شد. ان‌شاءالله که در آینده نزدیک به نتیجه خوبی برسیم.
معاون وزير درباره تغییرات هیات مدیره باشگاه استقلال نیز گفت: این جلسه ارتباطی به این موضوع نداشت. هیات مدیره آمده بود تا گزارش عملکردش را بدهد و بازرسان وزارت ورزش هم نتیجه بازرسی‌های خود از این باشگاه را ارائه دادند. همچنین انتظاری که وزارت ورزش از هیات مدیره باشگاه داشت، مطرح شد. انتقادات و پیشنهاداتی مطرح شد که در نهایت قصد ما این بود که مشخص کنیم چه اشکالاتی در سیستم باشگاه استقلال وجود دارد و نکات مثبت کار کجاست.

خادم درباره انتقادات امیر قلعه‌نویی از خودش نیز گفت: ایشان در چند روز گذشته گلایه‌هایی داشتند که به طور عیان مطرح کردند. قلعه‌نویی در چند سال گذشته به نوعی جزو بهترین مربیان ایران بوده و رقم قراردادش هم نسبت به سایرین طوری نیست که محل اشکال باشد. مسئله ما این است که چرا مدیران عامل و هیات مدیره باشگاه‌ها نمی‌توانند مولد باشند و همه چیز را سر دولت خراب می‌کنند. به فاصله کمی درباره باشگاه پرسپولیس نیز بررسی‌هایی انجام خواهیم داد و ظرف دو روز آینده هیات مدیره این باشگاه را معرفی می‌کنیم.

او همچنین درباره واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون این باشگاه‌ها از طریق مزایده واگذار می‌شوند و برگزاری مزایده هم بر عهده سازمان خصوصی‌سازی است.

خادم در مورد پیشنهاد علی فتح‌الله‌زاده مبنی بر در اختیار گرفتن باشگاه نیز گفت: ایشان پیشنهاداتی را مطرح کرده‌اند و ما هم پیشنهادات را مورد بررسی قرار می‌دهیم اما اینکه درخواست پول می‌کند برای اداره باشگاه اصلا درست نیست.

او در مورد پرداخت بدهی‌های باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: وزارت ورزش امکان مالی لازم را ندارد که بخواهد بدهی دو باشگاه را پرداخت کند. مجموع بدهی این دو باشگاه بالغ بر 110 میلیارد تومان می‌شود و ما نیز بودجه‌ای این چنینی نداریم که بخواهیم بودجه‌ای این چنینی را پرداخت کنیم. البته من به شخصه از صبح تا شب جلسه می‌گذارم و پیگیری می‌کنم تا بتوانم مشکلات این دو باشگاه را حل کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها