کد خبر: ۲۱۹۰۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
مردی که با ارسال پیامک توانسته بود ، 320 میلیون ریال را در مدت 29 روز کلاهبرداری کند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، در پی وصول شکایت تعدادی از اهالی و ساکنین حوزه استحفاظی این یگان( کلانتری ‏‏116 مولوی)  مبنی بر اینکه در اسفند ماه برای آنها از طریق تلفن همراه پیامکی مبنی بر برنده شدن یک ‏دستگاه ‏LCDدر قرعه کشی آمده و همچنین بایستی جهت دریافت دستگاه تلویزیون مبلغ 50هزار تومان بابت هزینه ‏حمل به شماره حسابی پرداخت نمایند مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

پرونده ایی در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار کار آگاهان قرار گرفت.تحقیقات ماموران ادامه یافت و با استعلام شماره تلفنی که از طریق آن متهمان اقدام به ارسال پیامک کرده بودند مشخص شد شماره مذکور متعلق به "عباس" 65 ساله از کلاهبرداران سابقه دار و معروف شهر تهران است.

به دنبال این موضوع ماموران ضمن شناسایی محل سکونت متهم مراتب را به مقام قضایی منعکس و دستور ورود به مخفیگاه و بازداشت متهم را دریافت کردند.

در ادامه ساعت 23:00 شب گذشته عوامل تجسس اين يگان ضمن اعزام به مخفیگاه متهم موفق شدند متهم را به همراه همدستش که "امیر" نام داشت، در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و جهت تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل کنند.

رئیس كلانتري 116مولوی رییس سرهنگ سيف اله نوايي در باره این خبر با باشگاه خبرنگاران، گفت: در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان تاکنون مبلغ ‏‏320میلیون ریال از شهروندان تحت عنوان برنده شدن یک ‏دستگاه ‏LCDدر قرعه کشی کلاهبرداری کرده اند که پرونده متهمان پس از تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات تخصصی تر و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها