کد خبر: ۲۱۸۳۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي اتلتيکو مادريد اعلام کرد که نگران آينده دروازه‌بان قرضي تيمش نيست.

 

ديگو سيمئونه پيش از ديدار امشب تيمش مقابل چلسي در مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: ما و چلسي مثل هم نيستيم اما شباهت‌هايي وجود دارد. چلسي يکي از قدرتمندترين خطوط دفاعي را در انگليس در اختيار دارد و اين ويژگي ما در اسپانيا است. از لحاظ دفاعي عالي کار مي‌کنيم، مستقيم حمله مي‌کنيم و در ضربات ايستگاهي خوب هستيم. اين شباهت‌ها ما را به جايي که اکنون هستيم، رسانده‌اند. يکي براي قهرماني در انگليس مي‌جنگد و ما نيز با صدرنشيني در ليگ براي قهرماني در لاليگا. ما روي تيم خودمان تمرکز مي‌کنيم و به حريفانمان احترام مي‌گذاريم اما نمي‌توانيم درباره بازي‌هايي که در پيش داريم فکر کنيم. اين در دستان خودمان است. نقاط قوت و ضعفمان را مي‌شناسيم. چلسي مي‌داند چگونه اين شرايط را مديريت کند و من مطمئنم آنها بهترين کار را براي تيمشان انجام خواهند داد.

وي ادامه داد: کورتوئيس هم براي من مثل 20 بازيکن ديگر تيم است. آنها کاملا براي اين مسابقه آماده هستند. اين لحظه مهمي براي تمام بازيکنان است؛ همين طور براي باشگاه و هواداران. آينده کورتوئيس چيزي نيست که ما را نگران کند. حرفي در اين باره نمي‌زنم. حرف‌ها مهم نيست؛ آنچه که براي ما به حساب مي‌آيد حقايق و خوب آماده شدن براي اين مسابقه است. بي‌اختيار درباره احساساتم با بازيکنان صحبت مي‌کنم؛ اين بهترين شيوه ابراز احساساتم است.

سرمربي اتلتيکو مادريد خاطرنشان کرد: انتظار يک بازي بسيار سخت که نتيجه آن روي جزئيات يا لحظات استثنايي و توانايي‌هاي تکنيکي رقم مي‌خورد را دارم. تيمي که بهتر کار کند؛ از توانايي‌هاي فردي بازيکنانش استفاده مي‌کند و امتياز مي‌گيرد.

وي اضافه کرد: تورس عاشق اين تيم است و به اتلتيکو مادريد توجه دارد، احترامي را که شايسته‌اش باشد، دريافت خواهد کرد. وي در سوپر جام اروپا در سال 2012 در موناکو تشويق شد. او هميشه طرفدار اتلتيکو خواهد بود. عادي است که هواداران در 90 دقيقه بازي عليه وي باشند اما قبل و بعد از مسابقه، احترامي را که شايسته آن باشد، دريافت خواهد کرد.

سيمئونه تأکيد کرد: پس از مسابقه بايد ببينيم که آيا برگزاري دور رفت در خانه به سودمان بوده يا نه. من فکر مي‌کنم نتيجه اولين بازي روي بازي برگشت تأثيرگذار است. هيچ تيمي بيشتر از ما انگيزه ندارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها