کد خبر: ۲۱۸۳۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سرمربي چلسي در آستانه ديدار با اتلتيکومادريد اعلام کرد سرمربي تيم حريف به هيچ وجه بهتر از او نيست.

 

ديدار تيم‌هاي اتلتيکو مادريد و چلسي در چارچوب مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) و از ساعت 23 و 15 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه ويسنته کالدرون برگزار مي‌شود.

در کنفرانس مطبوعاتي اين ديدار از مورينيو در مورد اينکه سرمربي تيم حريف بهتر از او است سوال شد که با واکنش سرمربي پرتغالي چلسي همراه بود. مورينيو در اين خصوص گفت: با اين موضوع موافق نيستم. مقايسه مربيان کار سختي است. فکر مي‌کنم انجام چنين کاري عادلانه نيست. مقايسه دو مربي که يکي از آنها 15 سال پيشينه مربيگري دارد با مربي ديگري که تجربه کمتري دارد درست نيست.

فرناندو تورس پس از آنکه در سال 2007 از اتلتيکو مادريد جدا شد و به ليورپول پيوست براي نخستين بار است که به ويسنته کالدرون بازمي‌گردد.

مورينيو در مورد اين موضوع هم گفت: همه دوست دارند در اين ديدار به شکل ثابت به ميدان بروند. آنهايي که در ترکيب قرار مي‌گيرند بدون شک خوشحال و آنهايي که خارج از ترکيب اصلي هستند نيز ناراحت مي‌شوند. نمي‌خواهم بگويم فرناندو تورس از ابتدا در ترکيب قرار مي‌گيرد بلکه مي‌خواهم بگويم او هيچ وقت نخواسته مقابل اتلتيکو به ميدان نرود. او يک هوادار بزرگ اتلتيکو مادريد است. همه اين را حس مي‌کنند. ما هر روز در مورد فوتبال اسپانيا با هم حرف مي‌زنيم. او يک حرفه‌اي است. مي‌دانم او در تمام دقيقه‌هايي که در ترکيب چلسي حضور پيدا کند بدون شک تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت تا تيمش را به برتري برساند.

دوره نخست حضور مورينيو در چلسي همراه با شکست او در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا مقابل ليورپول بود. آقاي خاص تاکيد کرد آن شکست‌ها به هيچ وجه انگيزه مضاعفي براي تيمش نخواهد بود.

وي در اين خصوص گفت: کار ناتمامي با چلسي در ليگ قهرمانان اروپا ندارم. همواره بيشترين تلاشم را به کار گرفته‌ام اما يک بار شکست مي‌خوريد و يک بار هم پيروز مي‌شويد. ديدارهايي که من در نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا باختم يا با پنالتي بوده و يا با گلي بوده که توپ آن هرگز از خط دروازه رد نشده است. (اشاره به ضربه‌اي که لوييس گارسيا به توپ وارد کرد اما از خط دروازه رد نشد اما داور آن را گل اعلام کرد). فوتبال همين است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها