کد خبر: ۲۱۸۲۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
بیش از ظهر دیروز وزیر امور خارجه کشورمان به دیدار آیت الله مهدی کنی، ریاست محترم دانشگاه امام صادق علیه السلام آمد و هنگام خروج با دانشجویان این دانشگاه مواجه شد اما از پاسخگویی به سوالات آنان امتناع ورزید.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنامه صادق، پیش از ظهر امروز محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به دیدار آیت الله مهدوی کنی، ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری و دانشگاه امام صادق علیه السلام، آمد. وی که انتظار مواجهه با دانشجویان این دانشگاه را نداشت هنگام خروج با برخی از دانشجویان روبرو شد.

بنا بر این گزارش، دانشجویان ظریف را به حال خود رها نکرده و شروع به پرسیدن سوالات خود از وی در خصوص مذاکرات با ۵+۱ و حقوق هسته ای کشور کردند. ظریف که گویا از مواجهه با این سوالات جا خورده بود از پاسخ به آنها امتناع ورزید.

به هر حال جای تعجب دارد که مسئول سیاست خارجی یک کشور از پاسخگویی به سوالات در خصوص اقداماتی که به عنوان نخستین شخص در انجام آنها دخیل بوده است خودداری کند. و البته عجیب تر آنکه جناب ظریف فرصت پاسخگویی و ابراز احساسات به نامه بی نام و نشان معدودی از دانشجویان این دانشگاه را دارد اما وقت پاسخ به سوالات بسیار مهم را نه!!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها