کد خبر: ۲۱۷۸۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۰
به گزارش 598 به نقل از مهر،رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگر کشور از آغاز به کار کمیته ملی اصلاح قانون کار و بررسی بند به بند قانون خبر داد و گفت: آئین نامه نحوه انتخاب نمایندگان کارگری اصلاح شد.

سیدمحمد یاراحمدیان از آغاز به کار کمیته ملی اصلاح قانون کار و حضور نمایندگان کانون های عالی کارگری کشور، کانون عالی انجمن های صنفی و مجمع عالی نمایندگان کارگر کشور، گفت: با توجه به جلساتی که تاکنون در این زمینه داشته ایم، 80 ماده از قانون کار مورد بررسی واقع شد.

رئیس مجمع عالی نمایندگان کارگر کشور اظهار داشت: طی سال گذشته توانستیم اساسنامه مجمع عالی را اصلاح و به تایید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برسانیم.

یاراحمدیان ادامه داد: طی سال جاری نیز برای اینکه بتوانیم اساسنامه را در تمامی استان ها اجرایی کنیم، آئین نامه چگونگی انتخاب نمایندگان کارگران را در کارگاه ها اصلاح کردیم.

این مقام مسئول کارگری کشور، بیان داشت: اخیرا نیز تغییرات اساسنامه ای و برنامه ریزی هایی که برای انتخاب نمایندگان کارگری در بنگاه ها داشته ایم را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال کردیم.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی هفته های گذشته و پس از مطرح شدن لزوم انجام برخی اصلاحات در قانون کار، نمایندگان مجلس نیز حمایت های مناسبی از لزوم تقویت حضور نمایندگان کارگری در تدوین لایحه آن داشته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها