کد خبر: ۲۱۷۴۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست استقلال مي‌گويد دليل ناکامي تيمش برابر الشباب نفوذ کشورهاي عربي در AFC است و او بارها از حضور يک ارتباط قوي ميان ايران و اين کنفدراسيون صحبت کرده، اما کسي به اين حرف‌ها گوش نمي‌دهد.

 

ميرشاد ماجدي با انتقاد از داوري ديدار تيمش با الشباب گفت: همه ديدند که چه اتفاقي براي ما رخ داد و نياز به گفتن آن نيست. اين اتفاق بيشتر مربوط به اين است که تيم‌هاي عربي و داوران عربي روابط خاص دارند. به هر حال زور ما به آنها نمي‌رسد و گزارش عملکرد داور را هم اگر به AFC بدهيم هيچ اتفاقي نمي‌افتد. نهايت ماجرا اين است که داور محکوم مي‌شود، اما نه نتيجه‌اي عوض مي‌شود و نه اتفاق خاص ديگري رخ مي‌دهد.

به نقل از ايسنا، او افزود: جالب است که در جلسه هماهنگي ناظر داوري سه ساعت در باره انواع و اقسام مسائل بي ربط و با ربط صحبت مي‌کند، اما درباره اين مساله صحبتي نمي‌کند که اگر تيم از داوري متضرر شد چه کسي بايد پاسخ بدهد.

سرپرست استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا مي‌شد فدراسيون فوتبال ايران با اقداماتي مانع از انتخاب داور بحريني براي اين ديدار شود؟ اظهار کرد: بارها گفته‌ايم که عرب‌ها در AFC نفوذ دارند. ما نياز داريم افرادي را مرتبا به آنجا بفرستيم و روابطمان را قوي ‌کنيم، اما کسي گوش نمي‌کند. همه مي‌گويند که اين حرف درست و قشنگي است، اما در عمل مي‌بينيم که روابطمان در AFC چقدر کم است و کار به اينجا مي‌رسد که يک تيم ايراني به همين راحتي متضرر مي‌شود. فدراسيون حتما مي‌توانسته کاري کند. اما اين اتفاق رخ نداده و پرداختن به آن مشکلي را حل نمي‌کند.

او در ادامه در پاسخ به اين سوال که در بازي با الريان تيمش يازده نفر خواهد بود؟ بيان کرد: ديدار با آن تيم، يک ديدار تشريفاتي است و ملي‌پوشانمان را هم در اختيار نداريم. البته هنوز ليست کامل را تهيه نکرده‌ايم و فکر مي‌کنم که به يازده نفر مي‌رسيم. بعد از شکست برابر الشباب در قالب دو کاروان به مکه رفتيم و توانستيم به لحاظ روحي خودمان را ريکاوري کنيم. ان‌شاءالله با تمام قدرت براي شادي هواداران به مصاف الريان مي رويم.

ماجدي در پايان و در پاسخ به اين سوال که سرنوشت خودش در استقلال چه خواهد شد؟ و آبي پوشان بعد از بازي با الريان دچار چه وضعيتي هستند؟ گفت: همه چيز در ابهام است. تکليف کسي در اين باشگاه فعلا مشخص نيست و بايد ببينيم که چه مي‌شود. اما اميدوارم هر کسي که مي‌خواهد به استقلال بيايد و اگر مي‌خواهد دل هواداران را شاد کند، بايد از همين امروز وضعيتش روشن شود تا بتواند قراردادها را ببندد و تيم را آماده کند. چرا که براي بستن تيم مثل استقلال بايد فرصت کافي وجود داشته باشد. به اين دليل که هواداران از آنها انتظار دارند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها