کد خبر: ۲۱۷۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۰
فرماندار همدان:روز ورود رئیس جمهور و هیئت همراه وی به همدان، به مثابه شب قدر این استان است چرا که اگر در شب قدر برنامه سرنوشت یک ساله آدمی رقم می‌خورد در این سفر سرنوشت چند سال و یا حتی آینده این استان رقم می‌خورد.

فرماندار همدان گفت: در زمینه تبلیغات ورود هیئت دولت به همدان، نباید از اعتبارات دولتی استفاده شود چرا که استفاده از اعتبارات دولتی در این راستا شرعاً و عقلاً مجاز نبوده و ممنوع است.

به گزارش 598 به نقل از فارس، حسن قهرمانی‌مطلق بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان همدان با اشاره به سفر هیئت دولت به همدان، بر میزان اهمیت پرشور بودن استقبال از هیئت دولت در همدان تأکید کرد و اظهار داشت: روز ورود رئیس جمهور و هیئت همراه وی به همدان، به مثابه شب قدر این استان است چرا که اگر در شب قدر برنامه سرنوشت یک ساله آدمی رقم می‌خورد در این سفر سرنوشت چند سال و یا حتی آینده این استان رقم می‌خورد.

وی با اشاره به نگرش‌های مختلف دینی، سیاسی، اجتماعی و فرامنطقه‌ای هر فرد، خاطرنشان کرد: در امر استقبال از رئیس جمهور، هر فردی هر نگرشی که داشته باشد این مهم را مورد توجه قرار می‌دهد چرا که در این زمینه رقابت شایسته و مثبتی صورت می‌گیرد.

فرماندار همدان با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک خاطرنشان کرد: دکتر احمدی‌نژاد در این سفر بیانات قابل توجهی را مطرح کرد و حضور و استقبال مردم نیز مهر تأییدی بر گفته‌های وی شد که با این وصف ما نیز باید استقبال چشمگیری را در همدان برای وی رقم بزنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها