کد خبر: ۲۱۷۳۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: هيأت مديره و سهامداران باشگاه در مورد عملکرد تيم پاسخ مي‌خواهند و نمي‌توانستيم خودمان را کيسه بوکس کنيم.

مسعود تابش در گفت‌وگو با فارس، در مور شرايط سپاهان در ليگ قهرمانان ‌آسيا عنوان کرد: ما در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا بد کار نکرديم. در ديدار ابتدايي مقابل السد قطر در نيمه دوم با وجود اينکه توپ و ميدان را در اختيار داشتيم با دريافت 2 گل در نهايت شکست خورديم. مقابل الاهلي امارات داور کره‌اي ما را اذيت کرد و حتي در اعتراضي که به کنفدراسيون فوتبال آسيا داشتيم آنها اعتراض ما را پذيرفتند. در نهايت شرايط به نحوي شد که در دو بازي گذشته عملکرد خوبي داشتيم و با اميد بسيار زياد براي صعود به مرحله بعد به مصاف الهلال عربستان برويم.

وي افزود: در مقابل الهلال عربستان با يک تساوي صعود ما قطعي مي‌شود اما در اين ديدار براي کسب پيروزي به ميدان مي‌رويم و اميدواريم به موفقيت برسيم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اينکه آيا خبر خط خوردن نام 6 بازيکن آفريقاي جنوبي در روحيه بازيکنان تأثير منفي نگذاشته است، اظهار داشت: در اين چند روز سعي کرديم با بازيکنان صحبت کنيم تا از اين مسئله آسيبي نبينند. اميدوارم سوء تفاهمات به وجود آمده هر چه سريعتر برطرف شود. فولاد خوزستان با توجه به اينکه صعودش قطعي شده و استقلال و تراکتورسازي با توجه به اينکه سقوط‌شان قطعي شده است بازيکنان خود را به تيم ملي دادند اما ديدار مقابل الهلال براي ما حياتي است. اگر سه‌شنبه گذشته 6 بازيکن ملي خودمان را نداشتيم و 4 - 5 گل دريافت مي‌کرديم به حيثيت ملي فوتبال ايران ضربه نمي‌خورد. ما با حضور ملي‌پوشانمان و پيروزي مقابل السد قطر به حيثيت ملي فوتبال ايران کمک کرديم. اگر بازيکنانمان نباشند امکان حضور قدرتمند با تمامي توان را نداريم. اميدوارم بازيکنان سپاهان به اردو دعوت شوند و اصلا چنين بحث‌هايي به ميان نيايد. بازيکنان و باشگاه مقابل تيم ملي نيستند بلکه هدف ما تعامل است. در ديدار مقابل السد قطر به حضور بازيکنانمان نياز داشتيم و ما نيز به عنوان مسئولان باشگاه بايد پاسخگوي هيأت مديره و سهامداران باشگاه باشيم. نمي‌توانيم خودمان را کيسه بوکس کنيم و آن وقت هر کس که خواست ضربه‌ به ما بزند.

قائم مقام سپاهان در مورد اينکه آيا در صورت حضور سپاهان در مرحله يک هشتم نهايي اين تيم از بازيکنان ملي استفاده خواهد کرد، تصريح کرد: بايد منتظر آن موقع برسيم و ببينيم چه شرايطي پيش مي‌آيد. بايد تعداد نفراتي که به تيم ملي دعوت مي‌شوند را بررسي کنيم و آن وقت تدبير مناسبي براي اين مسئله داشته باشيم. ممکن است تا آن زمان تعدادي از بازيکنان ما خط خورده باشند و بايد ببينيم شرايط به چه شکلي است.

وي در مورد اينکه آيا مهرزاد خليليان در فدراسيون فوتبال حاضر مي‌شود، عنوان کرد: خليليان فردا به عربستان مي‌رود و با توجه به مشغله کاري که دارد او نمي‌تواند امروز به فدراسيون برود و من به جاي او اين کار را انجام مي‌دهم. ما توضيح مي‌دهيم که با تمام وجود در خدمت تيم ملي هستيم. هيچ تقابلي وجود ندارد. آيا تاکنون توانستيم يکي از لژيونرها را به اردوي تيم ملي بياوريم. حتي نتوانستيم در اين رابطه با باشگاه‌هاي آنها صحبت کنيم. سپاهان در حال حاضر براي صعود به مرحله بعدي شانس دارد. نياز داشتيم از تمام بازيکنان خود استفاده کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها