کد خبر: ۲۱۷۰۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
سرمربی آرژانتینی بارسا گفت: «معتقدم این تیم بارسا تیم آینده داریست و این مساله بستگی به حضور یا عدم حضور من در برنامه های آینده این باشگاه ندارد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، تاتا مارتینو سومین جام این فصل را نیز از دست داد. وی که دو ال کلاسیکوی قبلی را از آنچلوتی برده بود، در حساس ترین و مهم ترین ال کلاسیکوی فصل، مغلوب شد.

 

مارتینو در نشست خبری پس از بازی عنوان داشت: «قصد داشتیم که بیل و دی ماریا را مهار کنیم و در بسیاری از مقاطع بازی هم در انجام این کار موفق بودیم. اما اسیر دو ضد حمله آنها شدیم. باید به بیل تبریک بگویم به خاطر گل فوق العاده ای که زد. قدرت او باورنکردنی است. دو اشتباه داشتیم که برای ما بسیار گران تمام شد. با این حال برای بارترا خوشحالم. او بازی خوبی انجام داد و آینده درخشانی خواهد داشت.»

 

وی ادامه داد: «ضربه ای که خوردیم، واقعا سنگین است. انتظارات ما از این بازی خیلی بالا بود. همه ما میل به پیروزی داشتیم. این شکست، نتیجه دو اشتباه فردی بود و در لحظاتی که می خواستیم کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم، ضد حمله می خوردیم. ضد حملات مادرید در این بازی، ما را عذاب داد. با وجود اینکه لحظات خوبی را نمی گذرانیم ولی به مادرید تبریک می گویم. هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. شکست دردناکی بود.»

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: «باید فکری به حال آمار گلزنی تیم بکنم. طبیعی نیست که در سه مسابقه یک گل زده باشیم. لالیگا هنوز برای ما تمام نشده و باید تا روز آخر بجنگیم، با وجود اینکه نمی توانم نفی کنم که فراموش کردن این هفته چقدر سخت است. هر چه باشد یک فینال را از دست داده ایم. درد عمیقی است و به خصوص برای هوادارانی که این راه طولانی را برای حمایت ما طی کردند و حالا ناامید به خانه هایشان برگشته اند ناراحتیم. از آنها عذرخواهی می کنم. معتقدم این تیم بارسا تیم آینده داریست و این مساله بستگی به حضور یا عدم حضور من در برنامه های آینده این باشگاه ندارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها