کد خبر: ۲۱۶۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۹ مهر ۱۳۹۰
حجت‌الاسلام شاهرودی با اینکه مجلس خبرگان رهبری هیچ ارزش و اهمیتی به اتهامات آقای دستغبب قائل نیست، گفتک آقای دستغیب باید از اینکه جمهوری اسلامی و دستگاه قصایی وی و مواضعش را تحمل می‌کنند، خوشحال باشد.

به گزارش 598 حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به نامه علی‌محمد دستغیب به آیت‌الله مهدوی‌کنی و تکرار اتهامات وی به نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: متاسفانه در حالی شاهد اتهام‌زنی‌های بی‌ارزش آقای دستغیب به نظام جمهوری اسلامی هستیم که ایشان در 2 اجلاس اخیر خبرگان شرکت نکرده است.
 
وی با اینکه مجلس خبرگان رهبری هیچ ارزش و اهمیتی به اتهامات آقای دستغبب قائل نیست، افزود: اظهارات آقای دستغیب تنها دشمنان انقلاب اسلامی را خوشحال می‌کند؛ ضد انقلاب از اینکه یک نفر در مجلس خبرگان رهبری بر خلاف دیگر اعضای این مجلس عمل می‌کند بسیار خوشحال هستند.
 
شاهرودی در ادامه با بیان اینکه مجلس خبرگان درباره استعفای علی‌محمد دستغیب تصمیم خواهد گرفت، گفت: پذیرش یا رد استعفای ایشان هیچ اهمیتی ندارد چرا که ایشان در اجلاس خبرگان شرکت نمی‌کند و تنها در گوشه‌ای اقدام به اتهام‌افکنی‌های بی‌ارزش می‌‌کند.
 
وی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران افراد را برای اظهارنظر آزاد گذاشته است و آقای دستغیب که از این فرصت برای اتهام‌زنی به نظام استفاده می‌کند باید خیلی خوشحال باشد که نظام جمهوری اسلامی و دستگاه قضایی وی و مواضعش را بر اساس رأفت تحمل می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها