کد خبر: ۲۱۶۵۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
رئيس کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال گفت: باشگاه‌هاي ما فقط سر و صدا دارند اما کارهاي روزمره خود را هم انجام نمي‌دهند.
عباس ترابيان در خصوص مشکلاتي که براي حضور وينگادا در ايران به وجود آمده، اظهار داشت: من مسئوليت مذاکره با او را برعهده داشتم و هيچ مشکلي هم در اين زمينه وجود نداشت حتي قرارداد هم با او امضا کرديم اما متأسفانه زماني که براي اجازه کار او دنبال اقدامات لازم بودند متوجه شدند که به علت مسائل مالياتي که از سال 89 براي او در باشگاه پرسپوليس به وجود آمده بود نمي‌تواند در ايران حاضر شود.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: اين موضوع به زمان مديريت عباس انصاري‌فرد برمي‌گردد حالا جالب است که از آن زمان يک نفر در باشگاه نبوده است که وضعيت مالياتي او را روشن کند. دقيقا در قرارداد او ذکر شده است که پرسپوليس تمام موارد مالياتي او را برعهده دارد. او 5- 6 ماه بيشتر در ايران نبوده اما سؤال من اين است که يک نفر در اين باشگاه دلش نسوخته که دنبال اين موارد برود.

رئيس کميته بازاريابي در مورد اينکه آيا حضور وينگادا منتفي شده تأکيد کرد: وينگادا با فدراسيون قرارداد بسته است و هم اکنون مي‌تواند حقوقش را هم بگيرد. فدراسيون به دنبال بر طرف کردن مشکل مالياتي اوست اما باشگاه‌هاي ما فقط بلدند سر و صدا کنند، کارهاي روزمره خود را هم انجام نمي‌دهند. اميدوارم اين مسئله هر چه زودتر برطرف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها