کد خبر: ۲۱۶۴۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
ظاهرا کویتی‌ها تمایلی به تمدید قرارداد هافبک تدافعی و ایرانی خود ندارند و به او اعلام کرده اند که در پایان فصل به دنبال تیم دیگری باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، در میانه های فصل بود که جواد نکونام با قراردادی 4 ماهه به ارزش بیش از نیم میلیون دلار به تیم الکویت کویت پیوست و آبی ها را در بهت فرو برد.

 

هفته گذشته بود که یک سایت عربی در خبری جالب از بازگشت جواد نکونام هافبک تیم الکویت و کاپیتان تیم ملی ایران در پایان فصل جاری به ایران خبر داد.

 

جالب اینکه نکونام در واکنش به این خبر ادعا کرد که به دلیل عشق و علاقه به استقلال و هواداران این تیم تصمیم گرفته در پایان فصل به ایران بازگردد و برای فصل آینده دوباره پیراهن استقلال را بر تن کند اما ظاهرا ماجرا کاملا متفاوت از چیزی‌ست که کاپیتان تیم ملی ادعا کرده.

 

یک منبع موثق خبر داد به تازگی مدیربرنامه‌های نکونام پیشنهاد تمدید قرارداد کاپیتان تیم ملی را به مسئولان باشگاه الکویت ارائه داده اما جوابی دریافت نکرده است. ظاهرا کویتی‌ها تمایلی به تمدید قرارداد هافبک تدافعی و ایرانی خود ندارند و به او اعلام کرده اند که در پایان فصل به دنبال تیم دیگری باشد.

 

نکونام که انتظار شنیدن چنین پاسخی از مسئولان الکویت را نداشته و احتمال می داده که رسانه‌ای شدن این خبر اعتبار او را به خطر  بیندازد، مدعی شده که شخصا تصمیم به بازگشت گرفته و به دلیل علاقه به استقلال و هوادارانش در پایان فصل به ایران بازخواهد گشت!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها