کد خبر: ۲۱۶۴۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
مجری برنامه 90 همانند همیشه در برنامه خود اهالی فوتبال را با کنایه های خود به سوژه تبدیل کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه ، در برنامه این هفته 90 عادل فردوسی پور از کنایه هایی که هواداران پرسپولیس و استقلال برای کری خوانی علیه همدیگر مطرح کردند استفاده کرد؛ از پنجم شدن استقلال در بین چهار مدعی قهرمانی گرفته تا احتمال اشتباه پرسپولیسی ها در انتخاب فرودگاه برای سفرهای آسیایی!

 

فردوسی پور با نشان دادن تعویض لباس های مداوم امیر قلعه نویی با کنایه اعلام کرد که سرمربی آبی ها نیازی به ثبت نام برای دریافت یارانه ندارد.

 

اعتراض های سید جلال حسینی به داور مسابقه به خاطر اینکه فکر می کرد بازیکن سیه چرده داماش دومین کارت زرد خود را گرفته در حالی که کارت اول را دیگر بازیکن سیه  چرده دریافت کرده بود، به سوژه ای برای فردوسی پور تبدیل شد. وی گفت: «حسینی با این تفکر قطعا در بازی ایران برابر نیجریه به مشکل خواهد خورد.»

 

اشک های پنجعلی پس از پایان بازی با استقلال خوزستان و نایب قهرمانی قرمزها نیز باعث شد فردوسی پور با کنایه بگوید که سرپرست پرسپولیس احتمالا به اشتباه فکر کرده تیمش قهرمان لیگ شده است.

 

ناکامی سپاهان در لیگ برتر نیز باعث شد مجری 90 با کنایه بگوید: «اصفهانی ها هم از گرفتن یارانه انصراف دادند هم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها