کد خبر: ۲۱۶۴۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۲۶ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم صبای قم گفت: «همواره آرزو داشتم که به جمع آبي‌ها برگردم اما هر بار يک چيزي مانع شده و از تيم محبوبم دور شدم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، رقابت رضا عنايتي با کريم انصاري‌فرد بابت آقاي گلي ليگ سيزدهم و همچنين عملكرد صبا و استقلال در ليگ بهانه‌اي شد تا روز گذشته گفتگويي با رضا عنايتي مهاجم سابق آبي‌ها و كاپيتان صبايي‌ها انجام دهيم كه به شرح زير است:

 

* در اين فصل رقابت فشرده‌اي با كريم انصاري‌فرد براي كسب عنوان آقاي گلي داشتي؟

- به هر حال قسمت نبود كه به آن برسم. من و همبازيانم در صبا تلاش خود را كرديم اما قسمت نشد. به نظر من سال 92 سال پر فراز و نشيبي براي ما بود و خدا را شكر مي‌‌كنم كه با يك رتبه خوب به پايان رسيد.

 

* اما صبا نهم شد؟

- به نظر من با مشكلات مالي و حاشيه‌هايي كه در طول فصل دامنگير ما بود آوردن يك رتبه تك رقمي كمتر از قهرماني نيست.

 

* افسوس پنالتي‌هايي را كه در طول فصل از دست دادي نخوردي، پنالتي‌هايي كه اگر گل مي‌‌شد مي‌‌توانستي به آقاي گل برسي؟

- من اعتقادي به اي كاش و افسوس خوردن براي گذشته ندارم. به نظر من بايد از گذشته‌ها درس بگيريم. از سويي ديگر همان‌طور كه گفتم من به عنوان كاپيتان صبا گرفتار مشكلاتي بودم كه تمركزم را گرفت. هميشه از كاپيتاني فرار مي‌‌كردم اما امسال گير افتادم و بايد درد دل بازيكنان و حرف‌هاي مديريت را به دو طرف منتقل مي‌‌كردم. حرف‌هايي كه وقت و تمركزم را گرفت تا نتوانم آن طور که بايد و شايد به آقاي گلي فكر كنم.

 

* شرايط كار با صمد مرفاوي چطور بود؟

- آقاي مرفاوي از نيم‌فصل به ما اضافه شدند و براي من خيلي خوب بود. خوشحالم كه در كنار ايشان به نتايج خوب و آبرومندانه‌اي رسيديم.

 

* اخبار و بازي‌هاي استقلال را دنبال مي‌‌كردي؟

- مگر مي‌‌شود كه دنبال نكنم. تمام خاطرات خوب من با استقلال است و همواره جزيي‌ترين اخبار آن را هم دنبال مي‌‌كنم.

 

* اين اواخر در جريان درد دل هواداران و اعتراض آنها نسبت به برخي بازيكنان بودي كه هيچ ثمري براي استقلال نداشتند؟ هواداران گلايه داشتند كه چرا رضا عنايتي جايي در استقلال ندارد؟

- من نمي‌‌دانم چرا ورق يك دفعه براي من برگشت. من سه چهار سال از بهترين سال‌هاي فوتبالم را كه مي‌‌توانستم در خدمت استقلال باشم از آن دور شدم. در اين سال‌ها در سه فصل به ترتيب هجده، يازده و سيزده گل براي تيم‌هاي مختلف زدم كه اين گل‌ها را مي‌‌توانستم براي استقلال تيم محبوبم بزنم.

 

* يادم هست سه چهار سال پيش زماني كه از استقلال به امارات رفتي اكثر هواداران ناراحت بودند و يك روز كه براي تمرين با استقلالي‌ها به زمين شماره دو آزادي آمدي همه شادي مي‌‌كردند كه شايد برگشته‌اي؟

- بله يادم هست. آن روز را هيچ وقت فراموش نمي کنم. روزهايي که با خاطرات خوش من در استقلال همراه است. باورکنيد بعد از آن همواره آرزو داشتم که به جمع آبي‌ها برگردم اما هر بار يک چيزي مانع شده و از تيم محبوبم دور شدم.

 

* امير قلعه‌نویی چطور؟ او کمک نکرد که برگردي؟

- من بعد از استقلال يک فصل با آقاي قلعه‌نویي درسپاهان بودم و بعد از آن ديگر با هم نبوديم تا اين اواخر که من مي‌خواستم در زمان مظلومي به تيم محبوبم برگردم. قرارداد دو ساله بسته بودم که مظلومي رفت و اميرخان آمد. بعد هم شنيديم ايشان خبر داده عنايتي را نمي‌خواهم و براي همين به حاج‌آقا فتح الله زاده پيغام دادم آن قرارداد را پاره کنيد. من بازيکني نيستم که خودم را به مربي تحميل کنم و به مس رفتم.

 

* اما امير قلعه‌نویي خيلي به تو اعتقاد داشت؟

- اگر بخواهيم درباره اين اتفاقات و چه چيزهايي که رخ داد که به اينجا رسيديم صحبت کنيم بايد يک روز مفصل بنشينيم و حرف بزنيم. حرف‌هايي که فعلا دوست ندارم به مطبوعات کشيده شود. به هر حال آقاي قلعه‌نویي هم مثل تمام مربيان اين حق را دارند با بازيکنان مورد نظر خود کار کنند.

 

* آيا در آينده احتمال دارد به استقلال برگردي؟

- من هر سال به اين اميد هستم که به استقلال برگشته و سال‌هاي آخر فوتبالم را در تيم محبوبم بگذرانم. در کنار هواداراني که تمام شخصيت‌ فوتبالي‌ام را مديون آنها هستم. دوست دارم دوباره در کنار آنها روزهاي خاطره‌انگيري را رقم بزنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها