کد خبر: ۲۱۶۳۱
زمان انتشار: ۰۲:۲۷     ۰۸ مهر ۱۳۹۰
احمد منتظری طی نامه ای به اوباما خواهان موافقت وی با تشکیل کشور مستقل فلسطینی شد!
به گزارش 598 به نقل از جام نیوز؛ سایت جرس، 29 سپتامبر (9 مهر) نوشت: «احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری در نامه ای به باراک اوباما با اشاره به اهمیت موضوع فلسطین از وی خواسته است که از وتوی پیشنهاد تشکیل دولت مستقل فلسطین خودداری کند.»

این سایت ادامه داد: «در این نامه که در پایگاه اطلاع رسانی آیت الله منتظری منتشر شد، آمده است: شما با سخنرانی معروف خود در دانشگاه قاهره با حمایت از اسلام و مسلمانان امتیازی در جهان اسلام برای خود و ملت آمریکا به دست آوردید ولی وتوی احتمالی شما قطعا آثاری مخرّب و منفی و غیر قابل جبرانی در جهان اسلام به وجود خواهد آورد، و از طرف دیگر زمینه ساز و توجیه گر خشونت و اعمال غیرانسانی گروه‌های تندرو خواهد شد.»

بنابراین گزارش، منتظری در ادامه تعریف و تمجید های خود از آمریکا و بدون اشاره به سکوت غرب در برابر نسل کشی صرب ها در بوسنی، در نامه خود به اوباما نوشته است: «اینجانب با شناختی که از وضعیت آمریکا دارم احتمال قوی می‌دهم که انتخاب شما در دور آینده انتخابات ریاست جمهوری بستگی به این وتو دارد. ولی یک چیز از انتخاب شدن و رئیس جمهور ماندن مهمتر است و آن رعایت حقوق ملت مظلوم فلسطین است. در دین اسلام و دیگر ادیان الهی نسبت به مسئله حمایت از مردم مظلوم – از هر دین و ملیتی که باشند – سفارش فراوان شده است. جنابعالی سال 2017 را در نظر بگیرید که دور دیگر ریاست جمهوری آمریکا پایان یافته است و شما یک دوره و یا دو دوره رئیس جمهور بوده‌اید. ولی افتخار اینکه در برهه‌ای از زمان شما فداکاری کرده‌ای و به مردم مظلوم فلسطین که حق‌شان غصب شده است کمک نموده‌ای با هیچ ریاستی قابل مقایسه نیست. افتخاری که برای فرزندان شما و ملت امریکا هم باقی خواهد ماند. همانگونه که در جنگ بوسنی در سال 1995 آمریکا با دخالت خود از قتل عام مسلمانان جلوگیری کرد و مسلمانان جهان آن اقدام منطقی را هرگز فراموش نخواهند کرد.»

گفتنی است در حالی احمد منتظری به اوباما التماس می کند که تنها بخش کوچکی از سرزمین های اشغالی را به فلسطینی ها بدهد که اساساً تمامی سرزمین های اشغالی متعلق به فلسطینی ها است و طرح تشکیل کشور مستقل فلسطینی نه تنها سودی برای فلسطینی ها ندارد بلکه تنها موجب مشروعیت بخشی به رژیم اشغالگر قدس می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۴
۱
اینها که جریان انحرافی نیستند. منتظری و پسرش احمد منتظری که جریان انحرافی نیستند. جریان انحرافی فقط در دولت هست که همه از جمله قوه قضاییه باهاش در حال برخورد هستند. اما با این آقایون، نه. اصلا حرفش را هم نزن. اینها که کاری نکردند. فقط فتنه کردند، مردم را کشتند، اسرائیل را به رسمیت شناختند با شعار نه غزه نه لبنان، همین. بنده خداها کاری نکردند. اما جریان انحرافی چی، وای، چه کارها که نکرده. مثلا پشت صحنه سفر دولت به اردبیل بوده، مثلا اهدافی پنهانی در سفر به نیویورک داشته، مثلا شنیده شده یه حرفی یه جا یک نفر زده، مثلا لایه اوزون سوراخ شده، این از اهداف جریان انحرافی است....
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۵
۰
نادان زاده نادان.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۰
۴
۰
نترس هردوتادستشون تویه کاسه س هم جریان فتنه هم جریان انحرافی حزب الله بیداره وبا این مغلطه ها کسی گول نمیخوره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
آره خوب حزب الله بیداره، اما فقط واسه جریان ابه اصطلاح انحرافی. علی مطهری و کواکبیان که آدمهای خوبی هستند و توی مجلس دارند به کار اول مملکت، یعنی تخریب احمدی نژاد می پردازند. احمد توکلی هم که دیگه نگو، نمیدونم امام خامنه ای چقدر دیگه باید بهش واضح میگفت که حرمت رئیس جمهور را نگه دار، اما در حال تخریب احمدی نژاد هست. سران فتنه هم که حالشون خوبه. نمایندگان حامی فتنه هم خوب هستند. خاتمی که همین دور و بر هست و هر از چند گاهی یه حرفی میزنه. بله حزب الله بیداره، اما فقط واسه جریان انحرافی. واسه هاشمی، نه. این همه بلاهایی که سر مشائی آوردید و این همه توهین هایی که به احمدی نژاد کردید، لطفا یک مقداریش را هم برای این فتنه گران و هاشمی که مملکت را به آشوب کشیدند بکنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها