کد خبر: ۲۱۶۲۵۳
زمان انتشار: ۲۲:۰۸     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
مديرفني تيم فوتبال استقلال گفت:اگر آقايان پاسخي براي سؤال‌هايشان مي‌خواهند به اين جلسه مي‌رويم و حرف مي‌زنيم چرا که صحبت ما در مورد رقابت‌هاي بين‌المللي است که نام ايران هم مطرح است.
منصور پورحيدري در خصوص احضارش به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به دليل مصاحبه عليه مسئولان تيم ملي گفت: من در اين باره خبري ندارم و چيزي هم نشنيدم اما اگر هم بحثي بوده بحث سياست‌هاي باشگاه است که هيأت مديره و مديرعامل آن را تصويب مي‌کنند و من چون در جريان اين موضوع نيستم صحبتي هم ندارم.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که به اين جلسه مي‌رويد يا نه، افزود: در اين باره هم بايد باشگاه تصميم بگيرد اما اگر پاسخي براي سؤال‌هايشان مي‌خواهند به اين جلسه مي‌رويم و حرف مي‌زنيم چرا که اين موضوع سياست باشگاه ماست و حرف ما هم درباره مسابقات داخلي نيست بلکه صحبت ما در مورد رقابت‌هاي بين‌المللي است که نام ايران هم مطرح است و اين مشکلات براي تيم در اين شرايط به وجود آمده است.

مدير فني تيم فوتبال استقلال ادامه داد: اين بازي در عربستان انجام مي‌شود و مسائل حاشيه‌اي اين بازي براي مردم کشورمان بيشتر از يک بازي فوتبال مي‌ارزد و من فکر نمي‌کنم اگر نهايتا تيم ملي 10 روز ديرتر به اردو برود مشکلي به وجود بيايد.

پورحيدري در پايان در مورد انتقاد يکي از رسانه‌ها که گفته بود او شجاعت انتقاد از قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده را ندارد و فقط مي‌تواند از کي‌روش انتقاد کند، اظهار داشت: من در کنار استقلال هستم و با آنها زندگي مي‌کنم و مشکلات تيم را هم مي‌دانم و اگر مشکلي باشد قطعا آن را در همان خانواده استقلال رفع مي‌کنم و نيازي نيست که اين بحث‌‌ها رسانه‌اي شود و بحث شجاعت داشتن يا نداشتن من حرف درستي نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها