کد خبر: ۲۱۶۲۵۱
زمان انتشار: ۲۲:۰۶     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه سپاهان اعلام کرد: بازيکنان ملي‌پوش سپاهان به اردوي تيم ملي نمي‌روند و در ديدار فردا اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا حاضر هستند.
رسول تابش در مورد اينکه آيا بازيکنان ملي‌پوش سپاهان امروز به اردوي تيم ملي مي‌روند، عنوان کرد: اين بازيکنان فردا براي سپاهان در ديدار مقابل السد قطر بازي مي‌کنند. ما بدون 6 بازيکن اصلي خود چه کاري مي‌توانيم انجام دهيم. اين ديدار هم به نوعي مسابقه ملي است.

به نقل از فارس، وي در ادامه تأکيد کرد: ما حاضر به تعامل با تيم ملي هستيم و حتي اعلام کرديم با هر شرايطي که بتوانيم بليت تهيه مي‌کنيم و پس از ديدار پاياني مقابل الهلال عربستان بازيکنان را به اردوي تيم ملي مي‌فرستيم. در شرايطي که شانس صعود به مرحله بعد را داريم نمي‌توانيم بازيکنان را در اين شرايط در اختيار نداشته باشيم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اينکه هواداران از اين تيم پيروزي مي‌خواهند، عنوان کرد: تراکتورسازي با توجه به شانس کمتري که دارد دو بازيکن خود را در اختيار تيم ملي قرار داده اما سپاهان 6 بازيکن دارد و در اين شرايط نمي‌توانيم ستون‌هاي اصلي تيممان را به اردوي تيم ملي بفرستيم.

وي با اشاره به اينکه عدم نتيجه‌گيري سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا خسارت‌هاي زيادي دارد، يادآور شد: هر بازي 40 هزار دلار درآمد براي باشگاه دارد، هر چقدر تيم به مراحل بالاتري برود اين درآمد بيشتر مي‌شود و اگر به فينال برسيم تفاوتمان 1.5 ميليارد مي‌شود. در کنار خسارت مالي بحث معنوي ماجرا نيز وجود دارد و ممکن است به اعتبار و حيثيت سپاهان لطمه وارد شود. اگر نتيجه‌اي رقم بخورد که باعث آبروريزي تيم بشود ديگر کسي نمي‌گويد سپاهان 6 بازيکن، استقلال 4 بازيکن و فولاد 3 بازيکن خود را در اختيار نداشته است.

تابش در ادامه در مورد اينکه قلعه‌نويي اعلام کرده آنها را از طريق تريبون دولتي تهديد مي‌کنند، عنوان کرد: فعلا بازيکنان ما کنار تيم حضور دارند و فردا براي تيم بازي مي‌کنند، با تهديد نمي‌توان مشکلي را حل کرد. متأسفانه دعوا سر يک هفته است. ما پيشنهاد داديم تمام هزينه‌هاي سفر اين بازيکنان به آفريقا را پرداخت کنيم و بلافاصله بعد از ديدار مقابل الهلال نفرات تيم را به آفريقاي جنوبي اعزام کنيم اما اين موضوع قبول نشد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پايان گفت: ما هم تيم ملي را دوست داريم. موفقيت تيم ملي براي ما مهم است. باشگاه يک سال هزينه مي‌کند و نمي‌تواند در اين شرايطي که به حضور بازيکنان خود نياز دارد 6 بازيکن اصلي خود را در اختيار تيم ملي قرار دهد. اميدواريم تيم ملي روزهاي خوبي در پيش داشته باشد و با تدارک مناسبي که مي‌بيند بتواند در جام جهاني به موفقيت برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها