کد خبر: ۲۱۶۲۴۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۳     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: اگر الاتحاد را شکست ندهيم شانس صعودمان به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا خيلي کم خواهد شد.
سعيد دقيقي ابتدا در مورد ديدار اين تيم با الاتحاد عربستان گفت: بازي بسيار سختي در پيش داريم و با تيمي بازي مي‌کنيم که از لحاظ امکانات و شرايط حرفه‌اي با تراکتور قابل قياس نيست. شما مي‌بينيد که تمامي بازيکنان ايراني در مصاحبه‌هاي خود از امکانات تيم‌هاي عربي حرف مي‌زنند و وقتي مي‌گوييم که قيمت يک بازيکن اين تيم‌ها برابر با قيمت تمامي بازيکنان يک باشگاه ايراني است، حرف دروغي نزده‌ايم.

به نقل از تسنيم، دقيقي ادامه داد: کار سختي در عربستان داريم اما براي دفاع از اعتبار فوتبال ايران و خوشحالي مردم آذربايجان بازي خواهيم کرد. ما با توجه به فاصله نزديک امتيازها شانس صعود داريم اما به شرطي که الاتحاد را ببريم و اگر اين اتفاق رخ ندهد و ببازيم شانس صعودمان کم خواهد شد. در عربستان مساوي هم به درد ما نمي‌خورد و بايد پيروز شويم. اميدوارم خدا کمک کند و رو سفيد از زمين بيرون بياييم.

وي در پاسخ به اين سؤال که «با توجه به غيبت کريم انصاري‌فرد، فکر نمي‌کني کار سختي در پيش داشته باشي؟»، افزود: من هميشه تلاش مي‌کنم تا بهترين بازي را انجام دهم و در اين بازي هم بايد مثل هميشه باشم. غيبت 4 بازيکن کار ما را سخت مي‌کند ولي از مردم ايران مي‌خواهيم که ما را دعا کنند تا به آن چيزي که مي‌خواهيم دست پيدا کنيم.

مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي در خصوص آينده‌اش در اين تيم خاطرنشان کرد: مردم تبريز و هواداران تراکتورسازي را دوست دارم اما هنوز براي فصل بعد تصميم نگرفته‌ام. واقعاً نمي‌دانم فصل بعد کجا هستم اما تراکتورسازي قطعاً يکي از گزينه‌هايم خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها