کد خبر: ۲۱۶۲۲۴
زمان انتشار: ۲۱:۳۵     ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم پيکان گفت: در مسابقات پلي‌آف هر تيمي حاشيه بيشتري داشته باشد برنده است.
فرهاد کاظمي پس از تساوي بدون گل پيکان و سياه‌جامگان مشهد در مرحله پلي‌آف صعود به ليگ برتر در مورد اعتراضش به داور بازي گفت: واقعا نمي‌دانم داور چطور پنالتي واضحي را که رخ داد نديد. اگر نديده باشد مشکلي نيست اما به من مي‌گويد که پنالتي نبود. نمي‌دانم چقدر قرار است به من در اين فوتبال ظلم شود. اگر مرا نمي‌خواهند مي‌روم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: در مورد بازي بحث فوتبالي ندارم، چون در بازي پلي‌آف نمي‌شود فوتبال بازي کرد. در اينگونه بازي‌ها هر تيمي حاشيه بيشتري داشته باشد برنده است؛ حالا شما سلطان فوتبال باش.

سرمربي پيکان تصريح کرد: مگر در طول فصل چند بازي پلي‌آف برگزار مي‌شود که داور پنالتي به اين واضحي را نمي‌گيرد؟ بازيکنان سياه‌جامگان هم از همان ابتداي بازي تمارض کردند.

کاظمي افزود: فردا آقاي عسگري مصاحبه مي‌کند و مي‌گويد از عملکرد داور راضي بوده است. 5 سال است که در اين فوتبال به من ظلم مي‌شود و نمي‌دانم دليلش چيست.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا پيکان مي‌تواند به ليگ برتر صعود کرد اظهار داشت: قطعا در بازي برگشت پيروز مي‌شويم و مي‌توانيم فجر را هم شکست دهيم و ليگ برتري شويم.

سرمربي پيکان در مورد اينکه چرا در طول بازي به داور اعتراض مي‌کرده، گفت: اعتراض نمي‌کردم، حقم را مي‌خواستم. نمي‌دانم چرا اسم اين حرکت را اعتراض مي‌گذارند؟ داور روح و روان ما را در اين بازي خراب کرد.

کاظمي در خصوص اينکه قرار است ديدار برگشت پيکان و سياه‌جامگان در ورزشگاه تختي مشهد برگزار شود، گفت: براي ما فرقي ندارد که در چه ورزشگاهي بازي کنيم چون مي‌خواهيم به ليگ برتر صعود کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها