کد خبر: ۲۱۵۹۹۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال نه براي پدر من است و نه براي فتح‌الله‌زاده و آنهايي که صاحب اين تيم هستند بايد بيايند و فکري به حال مشکلات ما کنند.
حنيف عمران‌زاده در خصوص شرايط تيم فوتبال استقلال پيش از ديدار با الشباب عربستان اظهار داشت: تيم الشباب در زمين خود بازي مي‌کند و تيم خوبي است که اکنون در صدر جدول گروه ما قرار گرفته است.

به نقل از تسنيم، وي افزود: الشبابي‌ها در بازي رفت ما را در ورزشگاه آزادي شکست دادند و به همين دليل بازي در عربستان براي ما بازي مرگ و زندگي محسوب مي‌شود. بچه‌ها بايد تلاش کنند تا در اين بازي پيروز شويم و اگر بگوييم بعد از پنجم شدن در ليگ مشکل روحي نداريم، دروغ گفته‌ام.

مدافع تيم فوتبال استقلال در خصوص اينکه فدراسيون فوتبال اعلام کرده تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا بايد بدون ملي‌پوشان خود در 2 هفته پاياني اين مسابقات حاضر شوند، گفت: اگر قرار باشد بدون ملي‌پوشان بازي کنيم، بازيکني نداريم. ملي‌پوشان بروند، 4 مصدوم داريم و يک بازيکن هم محروم است که اينگونه ستار همداني و ايمان عالمي بايد در ترکيبش قرار بگيرند! بهتر است آنهايي که اين تصميمات را مي‌گيرند منافع ملي را هم در نظر بگيرند.

عمران‌زاده درباره اينکه گفته مي‌شود قرار است ريز قراردادهاي تيم استقلال به زودي اعلام شود، اظهار داشت: بعد از بازي با تراکتورسازي در مورد مبلغ قراردادم صحبت کردم. البته يک روزنامه و يک سايت هم در خصوص قراردادهاي ما مطالبي نوشته بودند که کذب بود. من خودم بعد از بازي آخر گفتم که چقدر دريافت کرده‌ام و چقدر طلبکارم.

وي در واکنش به اينکه باشگاه استقلال 20 درصد از قرارداد بازيکنان و کادر فني تيم فوتبال اين باشگاه بابت ناکامي‌هاي آنها در ليگ کسر کرده است، خاطرنشان کرد: جريمه چيزي است که مديرعامل در نظر گرفته و کاري هم نمي‌توانيم انجام دهيم.

مدافع تيم فوتبال استقلال با اشاره به حضور اين تيم در رتبه پنجم جدول، گفت: پنجمي در ليگ برتر حق‌مان نبود و نبايد در اين رتبه قرار مي‌گرفتيم. ما در نيم فصل دوم خوب نبوديم و تيم‌مان مانند سرطاني‌ها بود. مشکلات‌مان مانند سرطان شده بود و به يک باره بيرون زد. مشکلات استقلال به مراتب بيشتر از پرسپوليس بود و حتي از آنها کمتر دريافتي داشتيم.

عمران‌زاده در پاسخ به اين سؤال که مقصر مشکلات استقلال را وزارت ورزش مي‌داند يا شخص و گروهي ديگر، عنوان کرد: مقصر پدر من که نيست! تيم براي وزارت ورزش است و آنها مقصر هستند. استقلال نه براي پدر من است و نه براي فتح‌الله‌زاده و آنهايي که صاحب اين تيم هستند بايد بيايند و فکري به حال مشکلات ما کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
الین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
۰
۰
عشقم باهاتموافقم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها