کد خبر: ۲۱۵۲۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي منچستريونايتد معتقد است تيمش به دليل دو اشتباه کوچک فرصت حضور در نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

 

ديويد مويس پس از شکست 3 بر يک مقابل بايرن‌مونيخ و حذف در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا اشتباهات بچگانه را عامل شکست تيمش قلمداد کرد.

به نقل از فارس، وي اظهار داشت: از عملکرد شاگردانم راضي هستم اما دو اشتباه کوچک به قيمت حذف ما تمام شد. 30 ثانيه پس از اينکه اولين گل را به ثمر رسانديم خيلي ضعيف بوديم، درست مثل يک بچه مدرسه‌اي که به او گفته شده باشد پس از اينکه گل زد، گل نخورد. خيلي زود گل خورديم. اين هميشه سخت است اما پس از گل اول بايد پنج يا 10 دقيقه دروازه‌ تيم را بسته نگه داريد.

وي ادامه داد: شايد تمرکز بازيکنان پس از گل از بين رفت اما ما به اندازه کافي تجربه داريم تا اين کار را انجام دهيم. هرگز فکر نمي‌کردم که از جريان بازي خارج شده باشيم. به يک گل ديگر نياز داشتيم اما مطمئنا گل سوم تمام فرصت‌هاي ما را به باد داد.

سرمربي منچستريونايتد خاطرنشان کرد: فصل آينده در ليگ قهرمانان حضور نداريم اما معتقدم خيلي طول نخواهد کشيد. اميدوارم فقط يک سال از اين مسابقات دور باشيم و دوباره تيم‌مان را بسازيم.

وي اضافه کرد: تمرکز من اکنون روي اين است که اين تيم به رقابت‌ها برگردد. شکست مقابل بايرن‌مونيخ در مرحله يک‌چهارم نهايي خجالت ندارد. واقعا عالي بازي کرديم و توانايي‌هاي تيم‌مان را نشان داديم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها