کد خبر: ۲۱۵۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۰
نمایندگان اصلاح طلب در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به حداد عادل اعتراض کردند که با پاسخ قاطع نمایندگان اصولگرا مواجه شدند.
                              
 کواکبیان و حداد عادل
 
به گزارش خبرنگار بولتن، چندی پیش در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، قدرت اله علیخانی و مصطفی کواکبیان نمایندگان اصلاح طلب از  سخنان اخیر غلامعلی حداد عادل چهره شاخص اصولگرایان مبنی بر تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت اصولگرایان و ارائه یک لیست واحد در انتخابات آینده، انتقاد و اعتراض کرده و عنوان داشتند که حدادعادل نباید از قول مقام معظم رهبری، مطلبی را اعلام و از ایشان هزینه می کردند.
 
قدرت علیخانی

بعد از بیان این مطالب از سوی نمایندگان اصلاح طلب، محمد کرمی راد نماینده کرمانشاه و از چهره های اصولگرای مجلس با انتقاد از این نمایندگان خطاب به آنها گفت: اگر شما نگران خرج شدن جایگاه رهبری هستید چرا در زمان فتنه 1388  وقتی که رهبری مورد هدف قرار گرفت، سکوت کردید و اعتراضی نکردید و در مقابل فتنه گران موضع نگرفتید؟
 
 محمد کرمی راد                     

ظاهرا اعتراض این نمایندگان اصلاح طلب به گوش حدادعادل رسید و این چهره شاخص اصولگرایان گفته که نمایندگان اصلاح طلب، نگران نتیجه ارائه لیست واحد اصولگرایان در انتخابات آینده هستند نه هزینه شدن از جایگاه رهبری.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها