کد خبر: ۲۱۵۰۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: هر بازيکن براي آينده فوتبالي خودش بازي مي کند و دوست ندارد دچار مشکل شود به نظرم ما ليگ پاکي داريم و هفته آخر نيز شاهد مسابقات جوانمردانه خواهيم بود.
ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين امروز استقلال در خصوص شعار تماشاگران عليه بازيکنان در مسابقات فوتبال اظهار داشت: ما برخي را شناسايي کرده‌ايم و مي دانيم چه کساني اين کارها را انجام مي‌دهند بعضي‌ها بايد حد و حدود خودشان را بدانند متأسفانه با اين کارها به تيم استرس وارد مي ‌کنند.

به نقل از تسنيم، وي افزود: در تمام دنيا فاصله بين تماشاگران با زمين مسابقه کم است اما هيچ اتفاقي نمي‌افتد البته برخي از تماشاگران ما نيز بدانند که اين کارها به هيچ وجه به سود تيمشان نخواهد بود.

ماجدي در پاسخ به اين سوال که آيا در هفته آخر مسابقات ليگ برتر شاهد فوتبال جوانمردانه از تيم ها خواهيم بود؟ گفت: هيچ وقت در زندگي‌ ورزشي خود مشاهده نکردم که بازيکني به زمين برود و فوتبال هميشگي خود را به نمايش نگذارد. هر بازيکن براي آينده فوتبالي خودش بازي مي کند و دوست ندارد دچار مشکل شود به نظرم ما ليگ پاکي داريم و هفته آخر نيز شاهد مسابقات جوانمردانه خواهيم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها