کد خبر: ۲۱۵۰۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما هرچه سکوت مي‌کنيم استقلالي‌ها به مسائلي که به بازي ربط ندارد باز هم مي‌پردازند و آن را بزرگ‌نمايي مي‌کنند به صورتي که انگار به دنبال کسر امتياز از تيم ما هستند.
به دليل مصاحبه‌هاي چند روز اخير مسئولان باشگاه استقلال بعد از بازي با فولاد در اهواز به دليل اينکه از طرف نيروي انتظامي کسي همراه آنها نبوده و اتفاقاتي بيرون از ورزشگاه براي آنها رخ داده، مسئولان باشگاه فولاد خوزستان از اين موضوع ناراحت هستند و در همين راستا حسين ابن‌قاسم سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان در اين مورد در گفت‌وگو با فارس، گفت: ما هرچه سکوت مي‌کنيم استقلالي‌ها به مسائلي که به بازي ربط ندارد باز هم مي‌پردازند و آن را بزرگ‌نمايي مي‌کنند به صورتي که انگار به دنبال کسر امتياز از تيم ما هستند در صورتي که آنها در صحبت‌ها‌ي‌شان انصاف را رعايت نمي‌کنند.

وي افزود: هواداران ما در طول بازي نه تنها به حريف توهين نکردند بلکه هم ما و هم استقلال را تشويق کردند و اينها مسائل ارزشي فوتبال ما است که رخ داده و بايد ما و هواداران‌ ما را تشويق کنند نه اينکه با جو منفي باعث شوند نگاه‌ها به تيم ما منفي باشد.

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان افزود: اتفاقات بيرون از زمين و بيرون از ورزشگاه چه ربطي به داخل استاديوم دارد؟! اين صحبت‌هايي را که مي‌گويم قابل توجه آقايان کفاشيان، تاج، بهروان و کميته اخلاق باشد چرا که آنها بايد به اتفاقات خوب ورزشگاه توجه کنند چرا که در اين مرحله حساس به جاي تنش‌زدايي نبايد دنبال تنش‌سازي باشيم فولادي‌ها به کسي توهين نکردند و استقلالي‌ها مي‌خواهند بزرگ‌نمايي کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها