کد خبر: ۲۱۴۹۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
وزیر ورزش و جوانان به دلیل اطلاعات نادرست در خصوص قرارداد پرسپولیس با یک بانک دچار اشتباه شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه ، این روزها وزارت ورزش و جوانان با مسئولان پرسپولیس رابطه خوبی ندارند و مصاحبه های زیادی علیه یکدیگر انجام داده اند.

 

یکی از مسائل مورد اختلاف دو طرف، قرارداد علی پروین با یک بانک به عنوان اسپانسر بود که حتی دو میلیارد نیز به عنوان پیش پرداخت به حساب پرسپولیس واریز شد اما وزارت مانع این قرارداد شد.

 

وزیر ورزش در خصوص این مسئله گفت: برای ما این ابهام وجود دارد که چرا 12 میلیارد برای سه سال می‌پردازند در حالی‌که یک اسپانسر حاضر است 60 میلیارد برای یک سال بدهد؟

 

گودرزی اشاره ای به اسپانسر 60 میلیاردی نکرد اما در خصوص قرارداد 12 میلیاردی برای سه سال دچار اشتباه شد چراکه علی پروین پیش از این اعلام کرده بود که  پیراهن پرسپولیس را 12 میلیارد برای یک سال فروخته اند و قرار است در سال دوم و سوم قرارداد برای روی پیراهن 15 و 20 میلیارد تومان باشد که در مجموع 47 میلیارد تومان می‌شود.

 

بی شک اگر وزارت اسپانسری 60 میلیارد تومانی برای یک سال پیدا کند اتفاق بزرگی است اما مبلغ 12 میلیارد تومان برای یک سال نیز در تاریخ قراردادهای این تیم بی سابقه بوده است و باید دید وزارتی ها به وعده خود عمل خواهند کرد یا خیر.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها