کد خبر: ۲۱۴۶۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مبلغ دريافتي من از باشگاه پرسپوليس خيلي کمتر از اين مبلغي است که اعلام شده و شايد به حساب پسرم پول ريخته‌اند که من خبر ندارم!

 

سيدمهدي سيدصالحي در مورد اينکه آيا در اين فصل از باشگاه پرسپوليس 552 ميليون تومان دريافتي داشته است، عنوان کرد: چنين چيزي اصلاً درست نيست و من چنين مبلغي را نگرفته‌ام. مبلغ دريافتي من از باشگاه پرسپوليس خيلي کمتر از اين مبلغي است که اعلام شده. شايد به حساب يک سيدصالحي ديگر و شايد به حساب پسرم پول ريخته‌اند که من خبر ندارم!

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: اختلاف دريافتي من از باشگاه پرسپوليس و فهرست منتشر شده 10، 20 ميليون نيست و خيلي بيشتر از اين حرف‌هاست. اگر پول اتومبيل بدون سند را کم کنيد کلاً 230 ميليون تومان دريافتي داشته‌ام. اين مبلغي است که من دريافت کرده‌ام و اسنادش هم موجود است.

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: اولين بار است که در عمر خود چنين مسئله‌اي را مي‌بينم. نکته مهم اين است که قراردادهاي ما در باشگاه بوده و نبايد رقمش فاش مي‌شده است. قرارداد بازيکن مثل ناموسش بوده و محرمانه است. هرکسي اين کار را انجام داده اسرار يک باشگاه را منتشر کرده است.

سيدصالحي در ادامه انتقاداتش اظهار داشت: مانور دادن در بحث قراردادها يعني اينکه مي‌خواهند اذهان عمومي را در مورد فوتباليست‌ها خدشه‌دار کنند که اصلاً خوب نيست. ما پولي نگرفته‌ايم که مي‌خواهند روي آن مانور بدهند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها