کد خبر: ۲۱۴۱۷۶
زمان انتشار: ۰۰:۱۰     ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: امسال مس 4 مربي عوض کرد و به نظر من اگر نفر پنجم هم مي‌آمد نمي‌توانست کاري کند.
لوکا بوناچيچ پس از تساوي بدون گل مقابل صباي قم اظهار داشت: قبل از هر چيز بايد از هواداران و مردم کرمان عذرخواهي کنم. 2 ماه و نيم در کرمان بودم و انواع و اقسام راه‌ها براي برطرف کردن مشکل گلزني انتخاب کردم اما متأسفانه بازيکنان ما آن کيفيت لازم را نداشتند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: امسال مس 4 مربي عوض کرد و به نظر من اگر نفر پنجم هم مي‌آمد نمي‌توانست کاري کند. براي تغيير مسير رود مس نياز به تغيير سرچشمه است و سرچشمه هم همان بازيکنان هستند.

سرمربي مس کرمان گفت: متأسفانه با اين شرايطي که به وجود آمده بود هيچ کس نتوانست تغييري ايجاد کند. 5- 6 بازيکن ما هستند که 2 ماه و نيم هيچ اگر يک سال هم با آنها کار مي‌کردم از لحاظ فني نمي‌توانستم آنها را درست کنم.

بوناچيچ در خصوص شعارها عليه ايرانمنش مديرعامل باشگاه گفت: بهتر بود که او را به زمين بفرستم، شايد اگر به عنوان مهاجم کار مي‌کرد بهتر از بازيکنان ما مي‌توانست کار کند.

بوناچيچ در خصوص شرايط کلي مس عنوان کرد: پيش از اين 2 بار به مس آمده بودم و توانستم اين تيم را نجات دهم اما امسال اگر نتوانستم به خاطر مدت زمان کم و ابزار اصلي که همان بازيکنان بودند اين اتفاق نيفتاد. احتمال زياد اين آخرين کنفرانس خبري من در کرمان بود.

سرمربي مس کرمان تأکيد کرد: وقتي که يک سيستم بازنده مي‌شود يک نفر در آن مقصر نيست. من قرار است آناليز کنم و ميزان تقصير همه مشخص خواهد شد حتي خود من. وقتي نتيجه نگرفتيم نمي‌شود تقصير را به گردن يکديگر انداخت.

وي در پايان در خصوص زمين ورزشگاه باهنر اظهار داشت: زمين بازي ما يکي از بدترين زمين‌هاي ايران است و اين موضوع موجب سرافکندگي هيأت فوتبال کرمان مي‌شود که نمي‌تواند در اين شهر بزرگ يک زمين خوب آماده کند. چند سال پيش کيفيت بهتر بود اما نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد که اينقدر اين زمين بي‌کيفيت شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها