کد خبر: ۲۱۴۱۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
مالک اندونزيايي نزاتزوري به ابقاي سرمربي فعلي اينتر روي نيمکت اين تيم در فصل آينده چراغ سبز نشان داد.
اريک توهير که اواسط سال گذشته سهامدار اصلي و مالک باشگاه اينتر شد، اعلام کرد قصد دارد به والترماتزاري اعتماد کند و يک فصل ديگر به او اجازه دهد هدايت نراتزوري را برعهده داشته باشد.

به نقل از تسنيم، توهير پس از جلسه‌اي که صبح امروز (يکشنبه) با حضور ماتزاري، پيرو آئوسيليو، مارکو فاسونه (2 تن از مديران اينتر) برگزار کرد در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: والتر ماتزاري فصل آينده هم سرمربي اينتر خواهد بود. بايد با يکديگر براي رفع مشکلات موجود همکاري کنيم و به بهترين شيوه ممکن براي 6 بازي باقيمانده در فصل جاري آماده شويم. در پايان فصل هم سري به بازار نقل و انتقالات خواهيم زد تا ببينيم وضعيت به چه شکل است.

توهير در ادامه به تساوي 2-2 تيمش در بازي خانگي شب گذشته برابر بولونيا که در آن ديه‌گو ميليتو، مهاجم آرژانتيني نراتزوري يک پنالتي را به هدر داد، تصريح کرد: تا مرز شکست پيش رفتيم اما سميرهندانوويچ (دروازه‌بان اينتر) ما را نجات داد.

اعتماد توهير به ماتزاري براي ابقا روي نيمکت اينتر در شرايطي است که اين تيم در فصل جاري، نتايج ضعيفي کسب کرده و با 50 امتياز (31 امتياز کمتر از يوونتوس صدرنشين) در رده پنجم ايستاده و نه تنها هيچ شانسي براي کسب سهميه ليگ قهرمانان فصل آينده ندارد، بلکه ممکن است از کسب سهميه ليگ اروپا نيز محروم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها