کد خبر: ۲۱۴۱۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
با حکم دکتر قالیباف دادوش هاشمی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران شد.
به گزارش پایگاه 598 ، صبح امروز طی مراسمی با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری سید دادوش هاشمی به عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران معرفی شد و از زحمات 8ساله پورزرندی تقدیر به عمل آمد.

حسین محمدپورزرندی معاون مالی و اقتصاد شهری قالیباف از شهرداری تهران رفت و مدیرعامل بانک شهر شد تا هاشمی از امروز با حکم شهردار تهران این سمت را برعهده گیرد.

لازم بذکر است سید داوسید دادوش هاشمی پس از مجید غفوری ، به مدت 30 ماه استانداری کرمانشاه بود که در اسفند 1391 توست دولت دهم برکنار و حجت الله دمیاد معاون سیاسی امنیتی استانداری زمان غفوری جایگزین وی معرفی گردید.

هاشمی که پیش تر از مدیران دولت اصلاحات بود و در زمان ترک نژاد به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی معرفی گردید ، پس از چند مسئولیت در دولت نهم و عزل از سمت معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه، در دولت دهم با رایزنی های شخصیت های برجسته استان کرمانشاه ، به عنوان استانداری کرمانشاه انتخاب می شود.



حضور استاندار اسبق کرمانشاه در دیدار رئیس ، اعضای شورای اسلامی، شهردار، معاونین و شهرداران مناطق مختلف تهران با رهبر معظم انقلاب که در دی ماه 1392 سبب ایجاد گمانه زنی های گردید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها