کد خبر: ۲۱۳۸۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
رييس کميته اخلاق فدراسيون فوتبال با بيان اين که تيم کارشناسي زبده‌اي در حال تحقيق روي بازي استقلال خوزستان و راه‌آهن است، مي‌گويد اين کميته نظارت ويژه‌تري نسبت به بازي پرسپوليس و راه‌آهن خواهد داشت.
محمدزاده با بيان اين مطلب که تيم کارشناسي کميته اخلاق در حال بررسي بازي راه‌آهن و استقلال خوزستان است، عنوان کرد: تيم تخصصي ما به همراه کارشناسان خبره با دقت ويژه‌اي بازي راه‌آهن و استقلال خوزستان را تماشا کردند. همچنين از افراد معتمدي که بازي راه‌آهن و استقلال خوزستان را از نزديک تماشا کرده‌اند، سوالاتي پرسيده‌ و نظرات آنها را گرفته‌ايم. با اين همه درباره اينکه آيا دو بازيکن محروم شده راه‌آهن از بازي با پرسپوليس به صورت عمدي محروم شده‌اند به نتيجه دقيقي هنوز نرسيده‌ايم. با اين حال تيم تخصصي ما همچنان با دقت ويژه‌اي در اين باره تحقيقات خود را انجام مي‌دهد. بايد از ما قبول کنيد که حکم دادن در چنين مسائلي دشوار و زمان‌بر است.

به نقل از ايسنا، او در ادامه صحبت‌هايش از نظارت ويژه بر بازي‌هاي ليگ برتر خبر داد و گفت: براي بازي‌هاي روز يکشنبه نظارت ويژه‌اي را ترتيب داده‌ايم و بر همه بازي‌ها با دقت نظارت مي‌کنيم. اين نظارت ويژه روي بازي پرسپوليس و راه‌آهن خاص‌تر خواهد بود و مطمئن باشيد که کميته اخلاق با دقت ويژه‌اي روي بازي اين دو تيم نظارت مي‌کند. من از همه تيم‌ها مي‌خواهم که در دو بازي باقيمانده توجه بيشتري به بازي جوانمردانه داشته باشند. از تيم‌ها مي‌خواهم که با تمام قدرت‌شان در بازي‌ها حاضر شوند تا حرف و حديثي بعدا در نيايد که مثلا بعضي‌ها کم‌کاري کرده‌اند يا اتفاقاتي خارج از مستطيل سبز رقم خورده است. کميته اخلاق در دو هفته پاياني ليگ برتر نظارت دارد اما تيم‌ها هم بايد رعايت اصول جوانمردانه را براي اين دو بازي در دستور کارشان قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها