کد خبر: ۲۱۳۷۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي ما ديگر صحبت کردن درباره مسائل مالي فايده‌اي ندارد اما مسئولين 2 ماه به اين بچه‌ها فقط وعده و وعيد دادند.

 

محمد نوري درباره آخرين شرايط پرسپوليس اظهار داشت:‌ خوشبختانه پس از پيروزي مقابل داماش و يک بازي دوستانه خوب مقابل صبا براي دو بازي آينده که هر کدام براي ما حکم فينال را دارد صددرصد آماده‌ايم. ما هرگز نبايد در اين دو بازي اشتباه کنيم و همه بچه‌‌ها مي‌دانند اول بايد تکليف خودمان را با دو برد در دو بازي آينده خودمان روشن کنيم و بعد به لغزش حريفان نگاه کنيم.

به گزارش فارس، وي افزود: بازي‌هاي هفته‌هاي پاياني به نظر من قابل پيش‌بيني نيست، جنگ در بالاي جدول بسيار نزديک است و حتي در قعر جدول هم اين حساسيت‌ها وجود دارد. ما در گام اول بازي بسيار سختي را مقابل راه‌آهن که هميشه مقابل تيم‌هاي بزرگ خوب بازي کرده، داريم اما در ورزشگاه خودمان که قطعاً حتي در يک روز وسط هفته است، تنها نخواهيم بود. بايد به 3 امتياز فکر کنيم تا در اهواز با خيال راحت‌‌تر کار خود را دنبال کنيم.

نوري در مورد مشکلات مالي بازيکنان که باز هم تمرکز آنها را از بين برده است، گفت: ‌ما که گفته بوديم همين طور به عشق هواداران‌مان و به خاطر پيراهن قرمز کارمان را دنبال مي‌کنيم اما خودشان به بچه‌ها وعده و وعيد دادند. دو ماه است که بچه‌هاي ما روي وعده و وعيد‌ها حساب کردند و حتي در 13 روز عيد نيز اين کار انجام نشد. من معتقدم اگر قرار نيست اتفاقي بيفتد نبايد بچه‌ها را اميدوار مي‌کردند. الان در پرسپوليس فقط همه بازيکنان، کادر فني و هوادارانش مانده‌اند تا اين سه قسمت مختلف دست به دست هم بدهند تا ان‌شاءالله پرسپوليس قهرمان شود.

نوري خاطرنشان کرد: پس ما توقع داريم که هواداران‌مان پشت ما را خالي نکنند. آنها هميشه سرمايه‌هاي باشگاه بودند و با حضورشان در ورزشگاه در بازي مقابل راه‌آهن که مي‌دانم کمي براي آنها به خاطر روزهاي ابتدايي کارشان سخت است باعث مي‌شود تا بازيکنان ما کارهاي غيرممکن را ممکن کنند. هيچ منتي نيست اما هواداران بدانند اگر آنها با اين همه مشکلات تا الان پشت‌سر تيم ما نبودند معلوم نبود چه اتفاقي براي ما مي‌افتاد. متأسفانه خيلي راحت تمرکز بچه‌ها با وعده و وعيدها از بين رفت و اگر مسئولان کمي بيشتر به اين بچه‌ها توجه مي‌کردند چه بسا الان در بالاي جدول با خيال راحت بوديم و به نتايج تيم‌هاي ديگر کاري نداشتيم.

وي در پاسخ به سؤالي که چرا خود بازيکنان اين موضوع را از باشگاه پيگيري نمي کنند و يا قصد اين کار را داريد يا خير، گفت: بالاخره درست است رسانه‌اي نشده‌ اما نمايندگاني همواره به باشگاه رفته‌اند و مشکلات را گفته‌اند. دايي تا کي بايد فقط مشکلات را بشنود. بالاخره ايشان هم سرمربي است. فعلاً بايد فقط به بازي با راه‌آهن فکر کنيم و بعد از اين بازي بايد ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. البته من باز هم مي‌گويم ما در دو بازي آينده فقط به خاطر پرسپوليس و هوادارانش به ميدان مي‌رويم با وجود آنکه مي‌دانيم اگر اين دو بازي بگذارد کسي به ياد ما و بازيکنان نيست.

کاپيتان قرمزپوشان در مورد وضعيت خودش و نيمکت‌نشيني‌اش در پرسپوليس گفت:‌من به نظر دايي احترام مي‌گذارم در دو بازي آينده هم اگر يک تا 90 دقيقه فرصت پيدا کنم با تمام وجودم براي پرسپوليس مي‌جنگم خيلي دوست دارم پس از چند سال حضور در پرسپوليس و ديدن روزهاي خوب و بد امسال جام را در اهواز بگيريم و به هواداران تقديم کنيم؛ اين نه تنها آرزوي من بلکه يکي از آرزوهاي تمام مجموعه پرسپوليس است.

وي درباره احتمال کنار گذاشتنش از ليست تيم ملي نيز گفت: انسان به اميد زنده است، تلاش مي‌کنم و هرگز پا پس نمي‌کشم. مي‌خواهم در جام جهاني برزيل باشم و مطمئنم که مي‌توانم به اين خواسته خودم برسم بالاخره حضور در جام جهاني آرزوي هر بازيکني است و مطمئن باشيد تا روز آخر هم همانطور که در دفعات گذشته اردوهاي تيم ملي خط خوردم اما برگشتم مي‌جنگم تا ان‌شاءالله به هدفم برسم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها