کد خبر: ۲۱۳۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۵ مهر ۱۳۹۰
عمق توطئه دشمن و سران فتنه را نبايد كم‌اهميت دانست توطئه به قدری پيچيده بود كه دشمن اعتراف كرده بود كه در هر كشوری اگر اين توطئه طراحی می‌شد، سرنگونی نتیجه حتمی آن کشور بود.

عمق توطئه دشمن و سران فتنه را نبايد كم‌اهميت دانست توطئه به قدری پيچيده بود كه دشمن اعتراف كرده بود كه در هر كشوری اگر اين توطئه طراحی می‌شد، سرنگونی نتیجه حتمی آن کشور بود.
آيت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در گفت‌وگو با ندای انقلاب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد لزوم پرهيز از امنيتی كردن فضای انتخابات گفت: سخنان ایشان اشاره به توطئه‌ای است كه تجربه آن را در انتخابات 88 داشتيم، انتخاباتی كه در سطح ملی برگزار شد و جهانيان از حضور ميليونی ملت ايران متحير شدند و دشمنان از براندازی نااميد شدند، اما برخی از افراد نقشه شومی را طرح كردند كه مدت زيادی امنيت ذهنی و فكری مردم و نظام اسلامی را متوجه جنايت خود كردند.
ممدوحی افزود: برای اينكه دوباره چنين چالشی در انتخابات تكرار نشود و همه مردم و مسئولان از توطئه‌های مختلف دشمن آگاهی داشته باشند، مقام معظم رهبری تاكيد دارند كه انتخابات كه نشانه مردم‌سالاری در كشور است به سمتی نرود كه دشمن بخواهد به واسطه آن از نظام و مردم امتياز بگيرد و آن را امنيتی كند.
وی با بيان اينكه شرط موفقيت در هر انتخاباتی هوشياری مردم است، افزود: مردم نبايد تبليغات دشمن را باور كنند. دشمن می‌خواهد از مردم سربازگيری كند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به فتنه 88 گفت: در انتخابات سال 88 دشمن و فتنه‌گران داخلی در يك جهت حركت كردند، دشمنان هماهنگ شدند و برخی از مردم نيز فريب حسن ظن خود را به سردمداران فتنه خوردند، ابتدا سخن آنها را باور كردند، تمهيدات مقام معظم رهبری موجب شد تا توطئه سران فتنه ناكام بمانند، و مردم به سطحی از آگاهی دست پيدا كنند كه حماسه نهم دی را بیافرینند، حماسه‌ای يكی از جلوه‌های هوشياری مردم در نظام اسلامی است.
وی عنوان كرد: انتخابات 88 درسهای فراوانی برای مردم و مسئولان دارد، از جمله اينكه مردم بايد حسن نيت خود را نسبت به كسانی كه صلاحيت دارند داشته باشند، هوشياری مردم در انتخابات يكی از اضلاع مهم برگزاری يك انتخابات آرام و مقتدر است.
ممدوحی افزود: مقام معظم رهبری همه تهديدات انتخابات سال 88 را با درايت و كاردانی و سعه صدر خود تبديل به يك فرصت بی‌نظير برای انقلاب اسلامی كردند، عمق توطئه دشمن و سران فتنه را نبايد كم‌اهميت دانست توطئه به قدری پيچيده بود كه دشمن اعتراف كرده بود كه در هر كشوری اگر اين توطئه طراحی می‌شد، سرنگونی نتیجه حتمی آن کشور بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها