کد خبر: ۲۱۳۶۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
سازمان لیگ برای هفته پایانی چهار جام در نظر گرفته است که در چهار ورزشگاه آماده برگزاري جشن قهرمانی خواهد بود.

از آنجایی که هفته‌های پایانی لیگ برتر با رقابت نزدیکی از سوی چند تیم در صدر جدول ادامه دارد، سازمان لیگ برای هفته پایانی چهار جام در نظر گرفته است که در چهار ورزشگاه آماده برگزاري جشن قهرمانی خواهد بود. در واقع فدراسيون با اين تصميم در كنار اينكه خود را براي برگزاري جشن در شرايط مختلف آماده مي‌كند، در تلاش است تا ثابت كند در موضوع قهرماني تيم ها كاملاً بي‌طرفانه عمل مي‌كند.

مهدي تاج با تأييد اين خبر درباره چگونگي برنامه‌ريزي براي برگزاري جشن قهرماني مي‌گويد: « البته در هفته بیست و نهم ممکن است نتایجی رقم بخورد که تا حدودی تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند. با این حال سازمان لیگ تدابیر لازم برای هفته پایانی را در نظر گرفته و چهار جام تهیه کرده است که در ورزشگاه‌های تیم‌های مدعی قهرمانی قرار خواهند گرفت تا هر تیمی که عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد جام را بالای سر ببرد.»
رئیس سازمان لیگ  در پاسخ به این پرسش که آیا امکان اهدا جام به تیم قهرمان در هفته بیست و نهم وجود دارد یا نه، تأكيد مي‌كند: « ما در هفته بیست و نهم حتی اگر تیم قهرمان هم مشخص شود جامی اهدا نمی‌کنیم. مراسم اهدا جام قهرمانی در همان هفته سی‌ام که هفته پایانی است برگزار خواهد شد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها