کد خبر: ۲۱۳۴۴۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
دروازه‌بان ملي پوش ايران در تيم فوتبال اسپورت کوويلياي پرتغال مصدوم شد.
عليرضا حقيقي که از زمان انتقالش به تيم اسپورت کوويليا در ليگ دسته يک پرتغال به دروازه بان ثابت اين تيم تبديل شده، شب گذشته مصدوم شد.

به نقل از ايسنا، حقيقي که مثل بازي هاي گذشته در ترکيب اصلي تيمش براي ديدار با "تروفنسه" قرار داشت، هنگام گرم کردن خود پيش از شروع بازي از ناحيه مچ پاي چپ دچار مصدوميت شديد شد و ديگر نتوانست به کار خود ادامه دهد.

به همين خاطر پدرو تابوردا دروازه بان ذخيره اسپورت کوويليا در اين بازي درون دروازه تيمش قرار گرفت اما شرايط بازي به گونه اي پيش رفت که حقيقي مجبور شد با پاي مصدومش دوباره در ترکيب قرار بگيرد.

در دقيقه 72 تابوردا دروازه بان اسپورت کوويليا با مرتکب شدن خطا روي بازيکن حريف، علاوه بر تقديم يک ضربه پنالتي به تيم ميزبان دومين اخراجي تيمش لقب گرفت تا حقيقي در دقايق باقي مانده به جاي او در دروازه قرار گيرد. اين ضربه پنالتي تبديل به گل شد تا تيم تروفنسه در خانه خود با يک گل پيش بيفتد.

البته اين پايان اتفاقات عجيب اين بازي نبود و در دقيقه 86، ادگار ديگر بازيکن اسپورت کوويليا هم پس از امبالو و تابوردا کارت قرمز گرفت تا

ياران حقيقي 8 نفره شوند. با اين حال بازي با همان نتيجه يک بر صفر به سود تروفنسه به پايان رسيد.

در حال حاضر تيم فوتبال پورتو "ب" در صدر ليگ دسته يک پرتغال قرار دارد و اسپورت کوويليا هم در اين ليگ 22 تيمي، پانزدهم است.

قرار است حقيقي امروز از پاي مصدومش MRI بگيرد تا ميزان آسيب ديدگي اش مشخص شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها