کد خبر: ۲۱۳۴۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
سفر بیش از ۷۷۰ هزار تبعه سعودی در مدت کوتاه تعطیلات بهاری به بحرین، آن هم در شرایطی که این کشور با ناآرامی ها و اعتراضات مردمی مواجه است و در اشغال نیروهای عربستانی قرار دارد، شک و شبهه‌هایی را در این باره برانگیخته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه العالم ؛ سرگرد "معلا العتیبی" سخنگوی اداره گذارنامه منطقه الشرقیه عربستان اعلام کرد: شمار افرادی که با عبور از پل ملک فهد بین عربستان و بحرین برای گذراندن تعطیلات بهار گذشته به بحرین سفر کرده اند، بیش از ۷۷۰ هزار نفر بوده است.

پل ملک فهد همان پلی است که نیروهای زرهی عربستان با آغاز تظاهرات مردم بحرین علیه حکومت پادشاهی آل خلیفه، برای سرکوب تظاهرکنندگان از طریق آن به این کشور وارد شدند و همچنان آن را در اشغال خود دارند.

وی در گفت وگو با روزنامه الاقتصادیه افزود: این میزان تردد بعد از اقدامات اداره گذرنامه پل ملک فهد از جمله ۲۴ ساعته کردن فعالیت خود برای عبور مسافران در طول تعطیلات بهاری از ۱۹ /۵ /۱۴۳۵ تا ۲۸/ ۵/ ۱۴۳۵ هـجری قمری و مهیا کردن امکانات لازم برای این منظور صورت گرفته است.

العتیبی تصریح کرد: میانگین عبور روزانه مسافران در طول تعطیلات بهاری امسال به ۷۷ هزار نفر رسید.

عبدالرحمن العطیشان، رییس شورای کسب و کار مشترک عربستان و بحرین گفت که این شورا در طول دو هفته آینده طرح چهارساله خود را برای تقویت مبادلات تجاری بین دو کشور مطرح خواهد کرد که این طرح در بردارنده پیشنهادهایی برای افزایش و توسعه فعالیت پل ملک فهد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها