کد خبر: ۲۱۳۳۵۸
زمان انتشار: ۰۰:۴۸     ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان نشست سه ساعته با علی دایی و محمد پنجعلی، گفت: بزودی مبلغی به بازیکنان تیم پرداخت می شود تا در دو هفته پایانی با قدرت تمام به میدان بروند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، «بهروز منتقمی» در پایان نشست با سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: جلسه خوب و صمیمانه ای داشتیم و درباره مسائل مختلف به گفت وگو و تبادل نظر پرداختیم.

 

وی افزود: چگونگی سفر تیم به اهواز برای آخرین بازی لیگ برتر فوتبال، تمهیدات ویژه برای دیدار پرسپولیس و راه آهن، همچنین چگونگی پرداخت بخشی از مطالبات اعضای تیم فوتبال از جمله مسائلی بود که در جلسه امروز درباره آن تبادل نظر شد.

 

منتقمی تصریح کرد: هواداران پرسپولیس به طور حتم با درک شرایط و اهمیت بازی پرسپولیس و راه آهن حضور گسترده و پرشوری در استادیوم آزادی خواهند داشت و با تمام وجود تا دقیقه 90 از تیم محبوب خود حمایت خواهند کرد.

 

این مقام مسوول عنوان کرد: نقش هواداران در دو هفته پایانی بسیار ویژه و تاثیرگذار خواهد بود. پرسپولیس با حمایت همه جانبه هوادارانش، درایت کادرفنی، تلاش همت و صبوری بازیکنان توانسته از شانس قهرمانی برخوردار شود و حالا باید در دو هفته پایانی همه همدل و متحد در کنار هم برای سربلندی پرسپولیس تلاش کنند.

 

منتقمی ادامه داد: در جلسه امروز، علی دایی از تلاش بازیکنان و صبوری آنها به واسطه مشکلات مالی تقدیر و تشکر کرد. تلاش کردیم تا مبلغی ظرف روزهای آتی بین اعضای تیم فوتبال تقسیم شود و می دانیم که بازیکنان و اعضای تیم در فصل جاری با مشکلات زیادی مواجه بودند و مطالبات آنها به رغم پرداختی روزهای آتی، همچنان باقی خواهد ماند.

 

وی ابراز امیدواری کرد تا مشکلات مالی پرسپولیس به طور اساسی و ریشه ای حل و فصل شود و گفت: جا دارد از تلاش های اخیر وزارت ورزش و جوانان و همکاری های فدراسیون، سازمان لیگ و نهادهای ذیربط تقدیر و تشکر کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها