کد خبر: ۲۱۲۹۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
امام جمعه زابل گفت: قاتلان شهید دانایی‌فر بویی از انسانیت نبرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زابل با اشاره به اینکه حرکت مذبوحانه اشرار و به شهادت رساندن مرزبان ایرانی را محکوم می‎کنیم، اظهار داشت: اعضای این گروهک تروریستی که مرزبانان ایرانی را به گروگان گرفته است، دست نشانده استکبار هستند.

وی با بیان اینکه این اشرار اجیر شده خود مدعیان حقوق بشر هستند، ادامه داد: سرباز بی‌گناه و بی‌دفاع را به اسارت گرفتن و به شهادت رساندن تنها از دست استکبار و ایادی آن برمی‌آید.

امام جمعه زابل خاطرنشان کرد: ما مدعی هستیم که خود مدعیان حقوق بشر عاملان اصلی این جنایات بوده و گروهک‌های تروریستی اجیر شده آنها هستند.

طباطبایی تصریح کرد: ما نمی‌‍خواهیم که آنها این جنایت را محکوم کنند، چراکه این جنایات طراحی خود آنها است.

وی با اشاره به اینکه مدعیان مخالف تروریست، عاملان اصلی دفاع از حقوق بشر هستند، اضافه کرد: کشتن افراد بی‌دفاع و بی‎گناه از افرادی بر می‎آید که بویی از انسانیت نبرده‎اند.

به گزارش فارس؛ گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل 17 بهمن‌ماه سال گذشته پنج مرزبان ایرانی را در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربودند.

طی چند روز اخیر خبر شهادت گروهبان یکم جمشید دانایی‌فر، یکی از پرسنل هنگ مرزی سرباز که به همراه چهار سرباز وظیفه در حین خدمت در نوار شرقی کشور توسط این گروهک تروریستی به گروگان گرفته شده بود از سوی مقامات امنیتی مورد تأیید قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها