کد خبر: ۲۱۲۷۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۷     ۰۴ مهر ۱۳۹۰
به دنبال تیره شدن روابط میان پاکستان و آمریکا، یکی از سناتورهای جمهوریخواه آمریکا با متهم کردن اسلام آباد به حمایت از گروههای تروریستی از حمله احتمالی به پاکستان خبر داد.

به گزارش 58 به نقل از فارس از شبکه فاکس نیوز، سناتور "لیندسی گراهام" روز گذشته هشدار داد در صورتیکه سازمانهای اطلاعاتی پاکستان به حمایت از تروریست‌هایی که به نیروهای آمریکایی حمله می‌کنند، ادامه دهد، آمریکا گزینه حمله نظامی به پاکستان را کنار نمی‌گذارد.

"مایکل مولن" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا که به زودی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، هفته گذشته سازمان اطلاعاتی پاکستان را به حمایت از شبکه "حقانی" متهم کرد.

گراهام با اعلام این مطلب که پاکستان در صدور مجوز به شبکه حقانی برای انجام عملیات تروریستی بدون در نظر گرفتن پیامدهای آن، تأکید کرد که آمریکا همان اشتباه پاکستان را مرتکب نمی شود.

این سناتور کارولینای جنوبی روز گذشته به فاکس نیوز اعلام کرد: کشور پاکستان در اقدامات خصمانه‌ای علیه آمریکا و هم‌پیمان ما ا فغانستان شرکت می‌کند که این اقدامات باید متوقف شود. من این مسئله را به کارشناسان می‌سپارم اما اگر کارشناسان اعتقاد داشته باشند که آنها بر این باور باشند که باید واکنش بیشتری نشان دهیم، آن هنگام در کنگره از ایده کارشناسان حمایت بیشتری می‌شود.

"دیوید پلوف" مشاور ارشد کاخ سفید اعلام کرد که مولن و "هیلاری کلینتون" وزیر خارجه آمریکا با همتایان خود هفته گذشته در پاکستان دیدار کردند و به این مسئله اشاره کردند که ایجاد پناهگاه امن و حمایت از شبکه حقانی قابل پذیرش و تحمل نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها