کد خبر: ۲۱۲۱۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي ليورپول مي‌گويد به قهرماني در اين فصل فکر نمي‌کند.

 

ليورپول روز گذشته (يکشنبه) در حساس‌ترين ديدار هفته‌ سي‌ام ليگ برتر موفق شد منچستريونايتد را با سه گل در ورزشگاه اولدترافورد شکست دهد تا پس از مدت‌ها در هر دو بازي رفت و برگشت شياطين سرخ را برده باشد.

براندان راجرز ، سرمربي ليورپول پس از پيروزي ارزشمند تيمش برابر منچستريونايتد با تمجيد از بازيکنانش گفت: فکر مي‌کنم بازي به بازي بهتر مي شويم. در طول 10 بازي گذشته توانسته‌ايم نتايج خوبي در ليگ برتر کسب کنيم. بازيکنانم خودشان را با شرايط ليگ برتر تطبيق مي‌د‌هند و اين خبر خوبي براي ماست. اميدوار‌م نه تنها در اين فصل که فصل آينده نيز روند پيشرفت‌مان را ادامه دهيم.

راجرز در ادامه گفت: تنها تفاوت ما و منچستريونايتد اين بود که خودمان را باور داشتيم. با قدرت به اينجا آمديم و توانستيم با سه گل به پيروزي برسيم. بايد در همه بازي‌هايمان مانند منچستريونايتد باشيم. يک بار ديگر تکرار مي‌کنم ممکن است همه 9 بازي آينده مان را ببريم يا در هر 9 بازي آينده شکست بخوريم. به قهرماني در اين فصل فکر نمي کنيم که فقط به دنبال اين هستيم که بازي به بازي بهتر شويم و نتايج خوبي را کسب کنيم.

سرمربي ليورپول در ادامه گفت: هفته‌ آينده بازي حساسي با کارديف داريم. مي‌دانيم که آنها براي ماندن در ليگ برتر به سه امتياز آن ديدار چشم دوخته‌اند. بايد بتوانيم مانند بازي‌هاي قبلي‌مان برابر کارديف نيز بدرخشيم. امسال ليورپول نتايج خوبي در ليگ برتر گرفته است و توانستيم خودمان را در روزهاي پاياني در کورس قهرماني نگه داريم. کاري که فصل قبل نتوانستيم انجام دهيم، در اين فصل انجام داديم.

راجرز در پايان گفت: نکته مثبت بازي ما اين است که بازيکنان جوان زيادي داريم که همه فروتن هستند و تنها به پيشرفت فکر مي‌کنند. تنها انتظاري که از آنها دارم اين است که همين روند را ادامه دهند و در بازي بعد برابر کارديف به پيروزي برسند.

استيون جرارد، کاپيتان ليورپول در بازي روز گذشته موفق شد دو بار از روي نقطه پنالتي گلزني کند. البته جرارد يک بار نيز پنالتي اش را برابر منچستريونايتد از دست داد تا نتواند هت تريک کرده باشد.

جرارد درباره پيروزي تيمش برابر منچستريونايتد گفت: خيلي خوب دفاع کرديم و توانستيم در حمله نيز بسيار هوشمندانه عمل کنيم. خوشحالم که توانستيم پيروزي ارزشمندي را برابر منچستريونايتد کسب کنيم. در اين بازي تمرکز تيمي ما خيلي بالا بود. پيروزي با سه گل در اولدترافورد نتيجه‌اي نيست که هميشه تکرار شود، بايد از کسب اين نتيجه‌ به خود بباليم.

کاپيتان ليورپول در پايان گفت: در 14- 15 ماه گذشته نتايج بسيار خوبي را کسب ‌کرده‌ايم. يادمان مي‌آيد که فصل گذشته نيز در اولدترافورد نمايش خوبي داشتيم، اما در نهايت منچستريونايتد بود که بهتر بازي کرد و به پيروزي رسيد.

ليورپول که با تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال در رده دوم قرار دارد، هفته‌ آينده برابر کارديف به ميدان خواهد رفت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها