کد خبر: ۲۱۲۱۳۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال الجزيره امارات گفت: اينکه استقلال بدون امتياز است و ما 6 امتيازي يک تله است که من در آن نمي‌افتم.

 

والتر زنگا سرمربي تيم فوتبال الجزيره امارات در نشست خبري پيش از ديدار با استقلال اظهار داشت: قبل از بازي فشار زيادي را متحمل شديم و البته سه بازي مختلف انجام داديم چون هر کدام از بازي‌ها در سه وررشگاه متفاوت با سه تاکتيک مختلف برگزار شد. ما به تمام تيم‌ها احترام مي گذاريم و براي بازي خودمان به ايران آمده‌ايم چون 3 روز پيش مقابل الظفره امارات در جام حذفي بازي کرديم که اين مسابقه خيلي سخت بود البته صحبت‌هاي کافي را با تيمم انجام دادم و آمده‌ايم بازي متفاوتي در ورزشگاه آزادي انجام بدهيم.

به گزارش فارس، وي افزود: ما يک قانون و فلسفه داريم که آينده برايمان مهم نيست و مهم اين است که در لحظه و بازي چه اتفاقي مي‌افتد. مي‌دانم استقلال مي‌خواهد در دقايق ابتدايي بازي روي دروازه فشار بياورد و به گل زودهنگام برسد اما من تيمم را براي اين اتفاقات آماده کردم.

سرمربي الجزيره امارات در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه با اتفاقات هفته‌هاي اخير شانس کدام تيم‌ها براي صعود از اين مرحله بيشتر است، گفت همانطور که گفتم ما به لحاظ فکر مي‌کنيم نه به گذشته و آينده. کلا قرار است 6 بازي انجام شود و اينکه بخواهم از حالا فکر کنم که آخر آوريل چه اتفاقي مي‌افتد، درست نيست. اينکه تصور کنم استقلال بدون امتياز است و ما 6 امتياز داريم يک تله است و من در اين تله نمي‌افتم. شايد جواب‌هاي من به شما هيجان‌انگيز نباشد ولي فقط بايد روي اين مسابقه تمرکز کنيم. ما بيشتر اوقاتمان را در اتوبوس و هواپيما هستيم تا خانه ولي هر وقت تحت فشار بودم آن را دور زده‌ام و يک فلسفه در فوتبال وجود دارد که تا پايان مسابقات هيچ چيز مشخص نيست.

وي در پايان در پاسخ به اين سؤال که اين فشار چقدر روي تيم شما تأثيرگذار است، گفت: منظور من اين نبود که فشار بدي را تحمل مي‌کنم بلکه اين فشار براي فوتباليست‌ها طبيعي‌ است و خوشحال هستم که بازي‌ها پشت سر هم برگزار مي‌شود. مقابل يک تيم خوب مثل استقلال بازي مي‌کنيم که اين موضوع در پيشرفت ما تأثير دارد اما نيامده‌ايم که اسممان را در تاريخ ثبت کنيم و بگويم استقلال را برده‌ايم بلکه هدف ما درازمدت است و من هم اهل گله و شکايت نيستم و به دنبال راه‌حل براي مشکلات مي‌گردم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها