کد خبر: ۲۱۱۹۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۵ اسفند ۱۳۹۲
مهاجم تيم سپاهان گفت: شک ندارم که ديدار با الاهلي براي ما بسيار دشوار خواهد بود.

 

جواهير سوکاي درباره پيروزي سپاهان مقابل الهلال عربستان عنوان کرد:در ليگ قهرمانان ما در گام نخست شروع خوبي نداشتيم و بازي اول را مقابل السد باخته بوديم و اوضاع دشوار بود.اگر نمي توانستيم در اين بازي خانگي به برتري برسيم شرايط سخت مي شد.شايد شانس داشتيم که با مساوي هم صعود کنيم ولي با برد اوضاع رو به راه تر شد.خوشحالم اين سه امتياز را کسب کرديم.

به گزارش اوج، وي درباره اينکه گلي که به ثمر رساند از روي اشتباه دروازه بان الهلال اتفاق افتاد گفت:ايرادي ندارد.اميدوارم در بازي هاي بعد هم دروازه بان ها مقابل سپاهان اشتباه کنند.

مهاجم سپاهان درباره اينکه آيا اين گل،بهترين گل دوران حضورش در اين تيم بود يا نه اظهار داشت:نه،بهترين گل،گلي بود که به پرسپوليس در فينال جام حذفي زدم.آن گل را فراموش نمي کنم.

وي درباره پنالتي که هادي عقيلي در بازي الهلال از دست داد گفت:از نظر من عقيلي يکي از بهترين بازيکنان ايران است و اين براي هر بازيکني رخ مي دهد که پنالتي اش گل نشود.خوشبختانه در اين مسابقه به برتري رسيديم تا هادي زياد ناراحت نشود.

مهاجم سپاهان درباره بازي تيمش مقابل الاهلي امارات اظهار داشت:شک ندارم که ديدار با الاهلي براي ما بسيار دشوار خواهد بود.بازي هاي زيادي از اين تيم را ديده ام و مي دانم آنها 4 بازيکن فوق العاده دارند.ما حتما بايد در اين بازي به پيروزي برسيم و هدف اصلي مان همين است.

سوکاي درباره وضعيت سپاهان در ليگ برتر گفت:شرايط ما در جدول زياد بد نيست.الان نمي توانيم پيش بيني کنيم که چه تيمي در پايان ليگ برتر اول مي شود و چه تيمي دوم.اگر سه بازي آخر را هم ببريم باز هم به صورت قطعي نمي شود گفت قهرمان مي شويم.فعلا هدف مان پيروزي در مسابقات باقيمانده ليگ برتراست و پس از آن بايد ببينيم چه مي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها