کد خبر: ۲۱۱۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۰۴ مهر ۱۳۹۰
استاد حوزه و دانشگاه گفت: در عصر حاضر که شاهد طوفان اطلاع رسانی هستیم مقوله تبلیغ و اطلاع رسانی را نمی توان با شیوه های سنتی گذشته انجام داد.

 به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598 به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر نقویان عصر یکشنبه در همایش صادقین در گرگان گفت: استفاده از ابزار نوین در زمینه تبلیغ دینی بسیار موثر و نقش آفرین است.

وی به ارکان اطلاع رسانی دینی اشاره کرد و افزود: پیام باید بر اساس نیاز مخاطب شناسایی و تنظیم شود و در این خصوص نیاز سنجی های جامعه باید در سنین مختلف انجام گیرد.

حجت الاسلام نقویان، رصد مسائل فرهنگی کشور و ریشه یابی شبهات و معضلات فرهنگی به ویژه مواردی را که بیشتر با نسل جوان در ارتباط است را خواستار شد.

وی ادامه داد: مهمترین رسالت مداحان و مبلغان تبیین حقایق اهل بیت(ع) بر اساس نیاز زمان و مکان است و در این راستا هیئتهای مذهبی نیز مراقب تلاشهای دشمن برای آلوده کردن مراسمات مذهبی به خرافات باشند.

وی عنوان کرد: قصد قربت و اخلاص، عیار ارزشمند کردن کار مداحان و مبلغان است.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این همایش گفت: سند دینداری استان، هیئات مذهبی، مساجد، تشکلهای دینی، مداحان و مراکز دینی و قرآنی هستند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه با اقداماتی که تاکنون صورت گرفته، خرافات در استان متوقف شده و بیش از ۸۵ درصد خرافات و معضلات شناسایی و ۸۰ درصد آنها نیز در استان برطرف شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها