کد خبر: ۲۱۱۶۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۴ اسفند ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا پيوستن به تاتنهام پس از جام‌جهاني 2014 را رد کرد. او دوست دارد همچنان روي نيمکت آتزوري بماند.

 

رسانه‌هاي ايتاليايي در يکي، دو روز اخير از پيوستن چزاره پراندلي به تاتنهام بعد از جام‌جهاني خبر دادند. اين در حالي است که خود او چنين خبري را تکذيب کرد.

پراندلي در گفت‌وگويي که با بي‌بي‌سي داشت، گفت: بعضي‌ها مي‌گويند که حضور فرانکو بالديني در مديريت تاتنهام باعث مي‌شود تا من به اين تيم بروم. نمي‌دانم چرا چنين سخناني مطرح مي‌شود. اين کاملا غيرمنطقي است. چه بسا در آينده بالديني به يک تيم دسته سومي برود آن وقت مي‌گويند من به آن تيم مي‌روم.

او افزود: اگر با فدراسيون فوتبال ايتاليا به توافق برسم بسيار خوب خواهد بود و بعد از جام‌جهاني نيز همچنان در نيمکت ايتاليا مي‌مانم. شک نکنيد چنانچه با سران فدراسيون فوتبال ايتاليا براي قراردادم به توافق نرسم در خانه خواهم نشست و ديگر مربي تيمي نخواهم شد. اولويت من نيمکت تيم ملي فوتبال ايتاليا است.

پراندلي در پايان سخنان خود گفت: فدراسيون فوتبال ايتاليا حتي قبل از شروع جام‌جهاني مي‌خواهد قرارداد مرا تمديد کند. اين براي من بسيار خوشحال‌کننده است. تاکنون سابقه نداشته است که فدراسيون فوتبال قبل از توجه به عملکرد مربي در جام‌جهاني پيشنهاد تمديد قرارداد به او بدهد. اين نشان مي‌دهد که من در تيم ملي عملکرد خوبي داشته‌ام و همه چيز به خوبي پيش مي‌رود. از حضور در نيمکت ايتاليا بسيار خوشحال هستم. اميدوارم که در جام‌جهاني هم نتايج خوبي را کسب کنيم.

تيم ملي فوتبال ايتاليا در جام‌جهاني 2014 برزيل با تيم‌هاي انگليس، اروگوئه و کاستاريکا همگروه است که در نخستين بازي خود به مصاف انگليس مي‌رود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها